Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Ζαχαρόπουλος | 26 Μαρτίου 2018, 19:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ, αγαπητοί συνάδελφοι, Προσωπικά, κρίνω ότι το άρθρο 24 κινείται προς μία σωστή κατεύθυνση άρσης υπερβολικών ανισοτήτων, χωρίς, όμως, να επιτυγχάνει μία πιο ''ακριβοδίκαιη'' κατανομή της μοριοδότησης, σε θέματα όπως: Α. Συμφωνώ για τα 6 μόρια του διδακτορικού, όμως τα μόρια του μεταπτυχιακού θα έπρεπε να είναι 4 και ο τίτλος μετεκπαίδευσης διδασκαλείου 2,5 - 3 μόρια. Έτσι, θεωρώ ότι διασφαλίζεται μια μοριοδότηση που αντιστοιχεί περισσότερο στο βαθμό δυσκολίας απόκτησης των αντίστοιχων τίτλων. Β. Προσθέτως, εκτιμώ ότι η συνολική, ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ, μοριοδότηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου και ενός τίτλου μετεκπαίδευσης σε διδασκαλείο είναι προκλητικά, επιτρέψτε μου, ΧΑΜΗΛΗ και ''αδικεί'' την καταβληθείσα προσπάθεια των κατόχων τους. Ίσως, μία συνολική μοριοδότηση της τάξεως των 6 μορίων να ήταν αντιπροσωπευτικότερη της αθροιστικής τους''αξίας''. Γ. Επίσης, θεωρώ άδικο, επιτρέψτε μου, έως προκλητικό να ''αποτιμώνται'' με την ΊΔΙΑ μοριοδότηση ΌΛΟΙ οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, γενικώς και αορίστως, ανεξαρτήτως του τίτλου θέματος και του περιεχομένου σπουδών τους. Ενδεικτικά, προτείνω να γίνεται ''περιγραφή της θέσης'' και να προβλέπεται ΠΡΟΣΘΕΤΗ μοριοδότηση (τουλάχιστον 1 - 1,5 μονάδας) για όσα μεταπτυχιακά ο τίτλος του θέματός τους ταυτίζεται/συμπίπτει με την παραπάνω περιγραφή της προκηρυχθείσας θέσης. Είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, π.χ. για ''περιγραφή διοικητικής θέσης'' να λαμβάνουν τα ΊΔΙΑ μόρια ένα μεταπτυχιακό στην ''Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης'' και ένα μεταπτυχιακό στη ''Διδασκαλία της Μουσικής'' ή στη ''Διδασκαλία των Μαθηματικών''. Όπως, ΒΕΒΑΙΑ, ισχύει και το ακριβώς αντίστροφο στο προηγούμενο παράδειγμα, δηλαδή, αν η ''περιγραφή θέσης'' αφορούσε μία θέση Σχολικού Συμβούλου με γνωστικό αντικείμενο ''τη Μουσική'' ή ''τα Μαθηματικά'' είναι άτοπο να ''προκρίνεται'' κάτοχος μεταπτυχιακού με ειδίκευση στη ''Διοίκηση Σχολικών Μονάδων''... Δ. Στη γνώση Τ.Π.Ε. θα πρότεινα μοριοδότηση: α) 1 μονάδας για το Α επίπεδο και β) 1,5 μονάδας για το Β επίπεδο. Ε. Στη γνώση Ξένων Γλωσσών θα πρότεινα μοριοδότηση: α) 0,5 μονάδας για το Β2 επίπεδο γλωσσομάθειας, β) 1 μονάδας για το Γ1 επίπεδο γλωσσομάθειας, και γ) 1,5 μονάδας για το Γ2 επίπεδο γλωσσομάθειας. ΤΕΛΟΣ, επειδή όλα τα παραπάνω μπορεί να φαίνονται απλά και μόνο σαν κάποιες ''ποσοτικοποιημένες'' προτάσεις, εκτιμώ ότι διακυβεύονται πολλά περισσότερα, καθώς ακόμη κι αυτοί, οι εν λόγω αριθμοί, εκφράζουν συγκεκριμένες ''εκπαιδευτικές πολιτικές'' που θα προωθήσουν συγκεκριμένες, κάθε φορά, υποψηφιότητες. Σας ευχαριστώ για το βήμα.