Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Ζαχαρόπουλοςi | 26 Μαρτίου 2018, 20:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα επιθυμούσα να προσθέσω, σε προηγούμενο σχόλιο-πρότασή μου, ότι θα έπρεπε, επίσης: Α. Να μοριοδοτούνται με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μόρια τα επιστημονικά κριτήρια ενός υποψηφίου διοικητικής θέσης, δηλαδή οι τίτλοι σπουδών του (διδακτορικό, μεταπτυχιακό, τίτλος διδασκαλείου, επίπεδο γλωσσομάθειας) και με ΛΙΓΟΤΕΡΑ μόρια η διοικητική εμπειρία (χρόνος ως δντής ή υποδντής). Διαφορετικά, θα επιλέγονται οι ίδιοι και οι ίδιοι, και μάλιστα χωρίς την παραμικρή αξιολόγηση του όποιου έργου τους και χωρίς καμία δυνατότητα αλλαγής. Επίσης, να αποτιμώνται με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μόρια οι τίτλοι σπουδών για να αποφευχθεί η ισοβαθμία υποψηφίων, η οποία δύναται να προκύψει από συνδυασμούς, αντικειμενικά, ανισοβαρών συνεκτιμήσεων (αθροισμάτων) τίτλων σπουδών και λοιπών κριτηρίων. Β. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, να προβλέπεται Τράπεζα Ερωτήσεων (με γνωστές ερωτήσεις σε όλους) και με τυχαία επιλογή να απαντώνται αυτές από τους υποψηφίους. Φυσικά, η διαδικασία να μαγνητοφωνείται ή να βιντεοσκοπείται. Εναλλακτικά, προτείνεται η παρουσία εκπροσώπου του Α.Σ.Ε.Π. με ενεργό συμμετοχή και περιγραφέντα ρόλο, ώστε να διασφαλίζεται η αξιοπιστία και η εγκυρότητα της εν λόγω διαδικασίας.