Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Καρατάσος Στυλιανός | 26 Μαρτίου 2018, 22:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι δάσκαλος και εδώ και τρία χρόνια υπηρετώ σε 2/θέσιο σχολείο στο νομό Αργολίδας. Όπως όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά, τα σχολεία έχουν αναλάβει ένα μεγάλο μέρος από τη διαχείριση της κρίσης στο πιο τρυφερό κομμάτι του τόπου μας, τα ίδια του τα παιδιά. Δεν χρειάζεται να αναφέρω καν ποια είναι η μοίρα των ολιγοθέσιων σχολείων και τι κόπος χρειάζεται καθημερινά για να προσφέρουμε την Παιδεία που δίδεται σε όλα τα σχολεία της χώρας. Ακόμα όμως και σε αυτές τις εποχές υπάρχουν άνθρωποι που προσφέρουν αφιλοκερδώς τόσο σε κόπο όσο και σε χρόνο. Για να μην πολυλογώ λοιπόν, στο δικό μας σχολείο το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ άλλαξε ριζικά τη διδασκαλία της εκπαίδευσης. Ήρθαν στη σχολική μας μονάδα, έλεγξαν και επιδιόρθωσαν 5 ηλεκτρονικούς υπολογιστές και έστησαν από το μηδέν ένα ολόκληρο εργαστήριο πληροφορικής για τους μικρούς μας μαθητές!!. Εδώ και δύο χρόνια λοιπόν 25 ψυχές σε ένα 2/θέσιο σχολείο έχουν το δικό τους εργαστήρι πληροφορικής ασκούμενα καθημερινά σε παιδαγωγικά λογισμικά αλλά και τη δυνατότητα να περιηγηθούν στο διαδίκτυο. Αν και θα μπορούσα να συνεχίσω δίνοντας αμέτρητα παραδείγματα της προσφοράς τους θα σταματήσω καταθέτοντας μόνο την προσωπική μου εμπειρία που πιστεύω ότι δείχνει ακράδαντα γιατί δεν πρέπει να καταργηθούν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Θα αποτελέσει μία σοβαρότατη απώλεια τόσο σε τεχνικό επίπεδο όσο και στην επίλυση καθημερινών προβλημάτων που συμβαίνουν στα σχολεία.