Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΣΣΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 27 Μαρτίου 2018, 01:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου των κλαδων α) Νηπιαγωγών (ΠΕ 60): πενήντα έξι (56) θέσεις, β) Δασκάλων (ΠΕ 70): εκατόν πενήντα πέντε (155) θέσεις, δ) Φιλολόγων (ΠΕ 02): πενήντα οκτώ (58) θέσεις, ε) Μαθηματικών (ΠΕ 03): τριάντα μία (31) θέσεις, στ) Φυσικών Επιστημών (ΠΕ 04): τριάντα μία (31) θέσεις, θα πρέπει να είναι στα ΚΕΣΥ και όχι στα ΠΕΚΕΣ επειδή πρέπει να έχουν και να ασκούν το παιδαγωγικό τους ρόλο στα σχολεία και να μην έχουν μόνο επιτελικό ρόλο. Θα μπορούν να συμμετέχουν στην Ολομέλεια των ΠΕΚΕΣ αλλά η κύρια εργασία τους πρεπει να είναι στα σχολεία και στις τάξεις. Θα υπάρξει παιδαγωγικό κενό στα σχολεία και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δεν μπορούν να επωμισθούν αυτό το ρόλο και τα παιδαγωγικά προβλήματα των σχολείων. Επιπλέον όταν το κλιμάκιο του ΚΕΣΥ (Ψυχολόγος, Κοιν. λειτουργός κ.ά.) θα επισκέφτεται τα σχολεία για ζητήματα συμπεριφοράς και άλλων ζητημάτων με ε.ε.α μετά την εκτίμηση απαιτείται η παρέμβαση του ΠΕ70 Συντονιστή. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορεί να συμβαίνει επειδή ο Συντονιστής του ΠΕΚΕΣ απλά δεν θα πηγαίνει στα σχολεία αλλά θα έχει επιτελικό ρόλο. Δεν χρειάζονται τέτοιοι ρόλοι, αλλά εργασία στα σχολεία όλων και οι Συντονιστές θα πρέπει να είναι και στα σχολεία. Επιπρόσθετα, θα πρέπει κάποιος να έχει αποψη για την παιδαγωγική και μεθοδολογική εργασία στα σχολεία και αυτό μόνο ο Συντονιστής Εκπ. έργου μπορεί να το κάνει. Αν αυτός εκλείψει θα υπάρξει πρόβλημα.