Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Άννα Δαοπούλου | 27 Μαρτίου 2018, 22:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ πως η κατάργηση των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων ζημιώνει την εκπαίδευση σε μεγάλο βαθμό.Λιγοστευει τα κίνητρα των εκπαιδευτικών όλων για δημιουργικές συνεργασίες ,για δράσεις που διευρύνουν την παιδεία κι όχι την εκπαίδευση των μαθητών.Το σχολείο έχει ανάγκη απο ποικιλία δραστηριοτήτων.Αυτο είναι κίνητρο και για τους μαθητές που έχουν βασική ανάγκη να εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους ,να λειτουργούν ομαδικά,να πειραματίζονται και να γνωρίζουν νέα γνωστικά αντικείμενα.Το όφελος είναι ακόμα μεγαλύτερο αν λάβουμε υπόψη όψιν πως πολλά παιδιά μέσα από τέτοιες δραστηριότητες ανέδειξαν το ταλέντο τους , παιδιά με ειδικές ικανότητες μπόρεσαν ισότιμα να προσφέρουν κάτι που τις περισσότερες φορές είναι ανέφικτο μέσα στα στενά πλαίσια του διδακτικού προγράμματος. Είμαι εκπαιδευτικός Μουσικής και ανεξαρτήτως ειδικότητας υπερασπίζομαι το θεσμό έχοντας δει προσωπικά και όχι μόνο το τεράστιο όφελος του.