Οι καθηγητές εφαρμογών που δεν έχουν διδακτορικό γίνονται λέκτορες εφαρμογών. Καλώς γίνεται, όμως οι διδάκτορες ΕΔΙΠ δεν θα πρέπει να γίνουν και αυτοί, κατ' αναλογία, λέκτορες; Υπάρχει Νομικό κενό... και πρέπει να προβλεφθεί η ένταξη όλων των διδακτόρων ΕΔΙΠ σε θέση λέκτορα,με βάση και την αρχή της αξιοκρατίας. Δεν μπορεί ένα καθηγητής εφαρμογών με μόνο το πτυχίο του ή στην καλύτερη περίπτωση ένα master να γίνεται λέκτορας Πανεπιστημίου και οι διδάκτορες ΕΔΙΠ (πολλοί και με μεταδιδακτορική εμπειρία) να μένουν στάσιμοι. Συμφωνώ με την ένταξη των καθηγητών εφαρμογών των ΤΕΙ στη βαθμίδα λέκτορα εφαρμογών του Πανεπιστημίου, αλλά με την παράλληλη ένταξη όλων των διδακτόρων ΕΔΙΠ των ΑΕΙ στη βαθμίδα του λέκτορα. Επιτέλους, κύριε υπουργέ, είναι η κατάλληλη στιγμή να λύσετε ταυτόχρονα και ένα θέμα που απασχολεί εδώ και χρόνια όλους τους διδάκτορες ΕΔΙΠ...
Οι καθηγητές εφαρμογών που δεν έχουν διδακτορικό γίνονται λέκτορες εφαρμογών. Καλώς γίνεται, όμως οι διδάκτορες ΕΔΙΠ δεν θα πρέπει να γίνουν και αυτοί, κατ' αναλογία, λέκτορες; Υπάρχει Νομικό κενό... και πρέπει να προβλεφθεί η ένταξη όλων των διδακτόρων ΕΔΙΠ σε θέση λέκτορα,με βάση και την αρχή της αξιοκρατίας. Δεν μπορεί ένα καθηγητής εφαρμογών με μόνο το πτυχίο του ή στην καλύτερη περίπτωση ένα master να γίνεται λέκτορας Πανεπιστημίου και οι διδάκτορες ΕΔΙΠ (πολλοί και με μεταδιδακτορική εμπειρία) να μένουν στάσιμοι. Συμφωνώ με την ένταξη των καθηγητών εφαρμογών των ΤΕΙ στη βαθμίδα λέκτορα εφαρμογών του Πανεπιστημίου, αλλά με την παράλληλη ένταξη όλων των διδακτόρων ΕΔΙΠ των ΑΕΙ στη βαθμίδα του λέκτορα. Επιτέλους, κύριε υπουργέ, είναι η κατάλληλη στιγμή να λύσετε ταυτόχρονα και ένα θέμα που απασχολεί εδώ και χρόνια όλους τους διδάκτορες ΕΔΙΠ...