Το μέγα ερώτημα που παρακαλούμε τον Υπουργό να απαντήσει, είναι γιατί οι πτυχιούχοι ΤΕΙ με 3,5 έτη σπουδών να μην έχουν το δικαίωμα της ισοτιμίας με παρακολούθηση επιπλέον μαθημάτων ενός εξαμήνου. (βλ. Παιδαγωγικές διετούς)
Ας σημειωθεί ότι πολλοί πτυχιούχοι που εισήχθησαν στα ΤΕΙ στις αρχές της δεκαετίας του 1990 έμπαιναν στα ΤΕΙ με μέσο όρο βαθμολογίας 13 και 14 στις πανελλαδικές εξετάσεις (αν αυτό σημαίνει κάτι;;;) και πολλοί εξ αυτών υπήρξαν και καθηγητές εργαστηριακής βαθμίδας του νεοσύστατου μετέπειτα ΤΕΙ ΗΠΕΊΡΟΥ που έμμεσα σήμερα ανωτατοποιείται.
Και το δεύτερο τι θα γίνει με τα ΤΕΙ που δεν απορροφώνται, όπως τα ΤΕΙ Κρήτης ή Πατρών.
Το μέγα ερώτημα που παρακαλούμε τον Υπουργό να απαντήσει, είναι γιατί οι πτυχιούχοι ΤΕΙ με 3,5 έτη σπουδών να μην έχουν το δικαίωμα της ισοτιμίας με παρακολούθηση επιπλέον μαθημάτων ενός εξαμήνου. (βλ. Παιδαγωγικές διετούς) Ας σημειωθεί ότι πολλοί πτυχιούχοι που εισήχθησαν στα ΤΕΙ στις αρχές της δεκαετίας του 1990 έμπαιναν στα ΤΕΙ με μέσο όρο βαθμολογίας 13 και 14 στις πανελλαδικές εξετάσεις (αν αυτό σημαίνει κάτι;;;) και πολλοί εξ αυτών υπήρξαν και καθηγητές εργαστηριακής βαθμίδας του νεοσύστατου μετέπειτα ΤΕΙ ΗΠΕΊΡΟΥ που έμμεσα σήμερα ανωτατοποιείται. Και το δεύτερο τι θα γίνει με τα ΤΕΙ που δεν απορροφώνται, όπως τα ΤΕΙ Κρήτης ή Πατρών.