Αντισυνταγματικό και αντίθετο σε κάθε ακαδημαϊκή δεοντολογία είναι να δίνεις πανελλήνιες εξετάσεις για εισαγωγή σε πρόγραμμα σπουδών ΤΕΙ και να βγαίνεις πτυχιούχος Πανεπιστημίου χωρίς καμία άλλη διαδικασία.
Θα μπορούσε να εξεταστεί η δυνατότητα συνέχισης των σπουδών σε πανεπιστημιακό Τμήμα υπό όρους (π.χ. κατατακτήριες εξετάσεις κλπ.) μετά την ολοκλήρωση και την απόκτηση του πτυχίου ΤΕΙ.
Επιπρόσθετα, συγχώνευση ισότιμων Ιδρυμάτων υπήρξε μόνο στην περίπτωση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής όπου 2 ΤΕΙ ενώθηκαν σε ένα νέο ΑΕΙ. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις πρόκειται για απορρόφηση ΤΕΙ σε υπάρχον Πανεπιστήμιο το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είναι ισότιμο με το/α ΤΕΙ που απορροφά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων δεν είναι ισότιμο με το ΤΕΙ Ηπείρου (δεν συγκρίνονται τα 2 Ιδρύματα, όπως δεν μπορεί να συγκριθεί σε κανένα επίπεδο το οποιοδήποτε ΤΕΙ με Πανεπιστήμιο).
Αντισυνταγματικό και αντίθετο σε κάθε ακαδημαϊκή δεοντολογία είναι να δίνεις πανελλήνιες εξετάσεις για εισαγωγή σε πρόγραμμα σπουδών ΤΕΙ και να βγαίνεις πτυχιούχος Πανεπιστημίου χωρίς καμία άλλη διαδικασία. Θα μπορούσε να εξεταστεί η δυνατότητα συνέχισης των σπουδών σε πανεπιστημιακό Τμήμα υπό όρους (π.χ. κατατακτήριες εξετάσεις κλπ.) μετά την ολοκλήρωση και την απόκτηση του πτυχίου ΤΕΙ. Επιπρόσθετα, συγχώνευση ισότιμων Ιδρυμάτων υπήρξε μόνο στην περίπτωση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής όπου 2 ΤΕΙ ενώθηκαν σε ένα νέο ΑΕΙ. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις πρόκειται για απορρόφηση ΤΕΙ σε υπάρχον Πανεπιστήμιο το οποίο σε καμία περίπτωση δεν είναι ισότιμο με το/α ΤΕΙ που απορροφά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων δεν είναι ισότιμο με το ΤΕΙ Ηπείρου (δεν συγκρίνονται τα 2 Ιδρύματα, όπως δεν μπορεί να συγκριθεί σε κανένα επίπεδο το οποιοδήποτε ΤΕΙ με Πανεπιστήμιο).