Σε τι ακριβώς εξυπηρετεί η ίδρυση ενός νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων; Η (σχεδόν) εξίσωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων βασικών πτυχίων ειδικής αγωγής (παγκοσμίως πρωτοτύπων, ελληνικής έμπνευσης εξυπηρέτησης μικροπολιτικών και ταυτόχρονα αμφισβητούμενων) με τους κατόχους βασικών τίτλων Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΚΑΙ μεταπτυχιακού συναφούς στην Ειδική Εκπαίδευση αποτέλεσε ένα βήμα στη σωστή κατεύθυνση. Ξαφνικά λοιπόν ξεπηδά η ίδρυση ενός ακόμη τμήματος Ειδικής Αγωγής που μόνο αντίκειται στη συμπεριληπτική φιλοσοφία της εκπαίδευσης στις μέρες μας. Ο Δάσκαλος Ειδικής είναι αναγκαίο να είναι πρώτα Δάσκαλος, που μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του θα επιλέγει τον δρόμο της εξειδίκευσης στην Ειδική Εκπαίδευση. Όχι λοιπόν στην ίδρυση ενός ακόμη εκτρωματικού τμήματος Ειδικής Εκπαίδευσης.
Σε τι ακριβώς εξυπηρετεί η ίδρυση ενός νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων; Η (σχεδόν) εξίσωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων βασικών πτυχίων ειδικής αγωγής (παγκοσμίως πρωτοτύπων, ελληνικής έμπνευσης εξυπηρέτησης μικροπολιτικών και ταυτόχρονα αμφισβητούμενων) με τους κατόχους βασικών τίτλων Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΚΑΙ μεταπτυχιακού συναφούς στην Ειδική Εκπαίδευση αποτέλεσε ένα βήμα στη σωστή κατεύθυνση. Ξαφνικά λοιπόν ξεπηδά η ίδρυση ενός ακόμη τμήματος Ειδικής Αγωγής που μόνο αντίκειται στη συμπεριληπτική φιλοσοφία της εκπαίδευσης στις μέρες μας. Ο Δάσκαλος Ειδικής είναι αναγκαίο να είναι πρώτα Δάσκαλος, που μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του θα επιλέγει τον δρόμο της εξειδίκευσης στην Ειδική Εκπαίδευση. Όχι λοιπόν στην ίδρυση ενός ακόμη εκτρωματικού τμήματος Ειδικής Εκπαίδευσης.