Eίναι ενάντια σε κάθε επιστημονικό δεδομένο η ίδρυση νέου τμήματος ειδικής αγωγής.Το υπουργείο παλινδρομεί επικίνδυνα τη στιγμή που κινούταν στη σωστή κατεύθυνση και προς την πραγμάτωση ενός συμπεριληπτικού μοντέλου εκπαίδευσης ως ορίζεται παγκοσμίως.
Γιατί αυτή η ξαφνική μεταστροφή τώρα;
Από ποια ανάγκη απορρέει όταν τα ήδη δύο υπάρχοντα τμήματα έχουν ήδη αμφισβητηθεί σοβαρά από την ευρύτερη επιστημονική κι εκπαιδευτική κοινότητα;
Κύριε Υπουργέ,γνωρίζετε πολύ καλά ότι η Ειδική Εκπαίδευση είναι υποσύστημα της Γενικής Εκπαίδευσης και δεν είναι δυνατό στη σημερινή εποχή να ενισχύεται το δίπολο Γενικής-Ειδικής με τη δημιουργία αυτόνομων τμημάτων ΕΑ.Θα είναι ιστορικό λάθος για την εκπαίδευση η δημιουργία ενός ακόμα.
Κύριε Υπουργέ παρακαλείσθε όπως επανεξετάστε με προσοχή την ίδρυση του τμήματος ΕΑ στα Ιωάννινα λαμβάνοντας υπ΄ όψιν όλα τα αντικειμενικά κι επιστημονικά δεδομένα.
Eίναι ενάντια σε κάθε επιστημονικό δεδομένο η ίδρυση νέου τμήματος ειδικής αγωγής.Το υπουργείο παλινδρομεί επικίνδυνα τη στιγμή που κινούταν στη σωστή κατεύθυνση και προς την πραγμάτωση ενός συμπεριληπτικού μοντέλου εκπαίδευσης ως ορίζεται παγκοσμίως. Γιατί αυτή η ξαφνική μεταστροφή τώρα; Από ποια ανάγκη απορρέει όταν τα ήδη δύο υπάρχοντα τμήματα έχουν ήδη αμφισβητηθεί σοβαρά από την ευρύτερη επιστημονική κι εκπαιδευτική κοινότητα; Κύριε Υπουργέ,γνωρίζετε πολύ καλά ότι η Ειδική Εκπαίδευση είναι υποσύστημα της Γενικής Εκπαίδευσης και δεν είναι δυνατό στη σημερινή εποχή να ενισχύεται το δίπολο Γενικής-Ειδικής με τη δημιουργία αυτόνομων τμημάτων ΕΑ.Θα είναι ιστορικό λάθος για την εκπαίδευση η δημιουργία ενός ακόμα. Κύριε Υπουργέ παρακαλείσθε όπως επανεξετάστε με προσοχή την ίδρυση του τμήματος ΕΑ στα Ιωάννινα λαμβάνοντας υπ΄ όψιν όλα τα αντικειμενικά κι επιστημονικά δεδομένα.