Η ίδρυση νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής αποτελεί κίνηση που καμία σχέση δεν έχει με την σύγχρονη συμπεριληπτική κατεύθυνση της εκπαίδευσης των ατόμων με δυσκολίες μάθησης ή αναπηρία. Ο δάσκαλος Ειδικής Αγωγής πρέπει να είναι δάσκαλος από Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, με μεταπτυχιακή εξειδίκευση (ή Διδακτορικό) στην Ειδική Εκπαίδευση.
Οι Διδακτικές και Πρακτικές ασκήσεις που λαμβάνουν χώρα στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης της χώρας καθιστούν έναν δάσκαλο ικανό και επαρκή να ανταποκριθεί στις ανάγκες μιας σχολικής τάξης. Εκεί λοιπόν έρχεται η εξειδίκευση στην Ειδική Εκπαίδευση, που συμπληρώνει τις γνώσεις του και προσθέτει στις πρακτικές δεξιότητες στον τομέα της Ειδικής Εκπαίδευσης.
Η εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, λοιπόν, είναι απαραίτητο να γίνει προέκταση της ολοκλήρωσης των σπουδών στα ήδη υπάρχοντα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Η ανάγκη ύπαρξης Παιδαγωγικών Τμημάτων αμιγώς Ειδικής Εκπαίδευσης είναι αμφίβολη. Να τονιστεί, κλείνοντας, ότι τα Παιδαγωγικά Ειδικής Αγωγής αποτελούν μία ελληνική εφεύρεση και παγκοσμίως αμφισβητούμενη πρακτική.
Η ίδρυση νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής αποτελεί κίνηση που καμία σχέση δεν έχει με την σύγχρονη συμπεριληπτική κατεύθυνση της εκπαίδευσης των ατόμων με δυσκολίες μάθησης ή αναπηρία. Ο δάσκαλος Ειδικής Αγωγής πρέπει να είναι δάσκαλος από Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, με μεταπτυχιακή εξειδίκευση (ή Διδακτορικό) στην Ειδική Εκπαίδευση. Οι Διδακτικές και Πρακτικές ασκήσεις που λαμβάνουν χώρα στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης της χώρας καθιστούν έναν δάσκαλο ικανό και επαρκή να ανταποκριθεί στις ανάγκες μιας σχολικής τάξης. Εκεί λοιπόν έρχεται η εξειδίκευση στην Ειδική Εκπαίδευση, που συμπληρώνει τις γνώσεις του και προσθέτει στις πρακτικές δεξιότητες στον τομέα της Ειδικής Εκπαίδευσης. Η εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, λοιπόν, είναι απαραίτητο να γίνει προέκταση της ολοκλήρωσης των σπουδών στα ήδη υπάρχοντα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Η ανάγκη ύπαρξης Παιδαγωγικών Τμημάτων αμιγώς Ειδικής Εκπαίδευσης είναι αμφίβολη. Να τονιστεί, κλείνοντας, ότι τα Παιδαγωγικά Ειδικής Αγωγής αποτελούν μία ελληνική εφεύρεση και παγκοσμίως αμφισβητούμενη πρακτική.