Βήμα που ωθεί την εκπαίδευση χρόνια πίσω το να συζητούμε την ίδρυση νέου Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής στα Ιωάννινα. Η συμπερίληψη, ως παγκόσμια πρακτική επιτάσσει επί της ουσίας το κλείσιμο τέτοιου είδους σχολών και καταδεικνύει με τρόπο ισχυρό ότι ο Παιδαγωγός Ειδικής Αγωγής πρέπει να είναι πρώτα Παιδαγωγός από τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και στη συνέχεια να εξειδικεύεται στην Ειδική Εκπαίδευση με Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό Τίτλο.
Βήμα που ωθεί την εκπαίδευση χρόνια πίσω το να συζητούμε την ίδρυση νέου Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής στα Ιωάννινα. Η συμπερίληψη, ως παγκόσμια πρακτική επιτάσσει επί της ουσίας το κλείσιμο τέτοιου είδους σχολών και καταδεικνύει με τρόπο ισχυρό ότι ο Παιδαγωγός Ειδικής Αγωγής πρέπει να είναι πρώτα Παιδαγωγός από τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και στη συνέχεια να εξειδικεύεται στην Ειδική Εκπαίδευση με Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό Τίτλο.