Όχι στην ίδρυση νέου Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής.
Η εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή άλλα προβλήματα υγείας, επιβάλλει ο δάσκαλος να μπορεί να επιλέγει την Ειδική Αγωγή ως κατεύθυνση εξειδίκευσης (Μεταπτυχιακό) μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εξασφαλίζεται έτσι ότι πρώτα είναι δάσκαλος με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ, η οποία στα γνωστά δύο τμήματα Ειδικής αγωγής έχει αμφισβητηθεί.
Όχι στην ίδρυση νέου Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής. Η εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή άλλα προβλήματα υγείας, επιβάλλει ο δάσκαλος να μπορεί να επιλέγει την Ειδική Αγωγή ως κατεύθυνση εξειδίκευσης (Μεταπτυχιακό) μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εξασφαλίζεται έτσι ότι πρώτα είναι δάσκαλος με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ, η οποία στα γνωστά δύο τμήματα Ειδικής αγωγής έχει αμφισβητηθεί.