Πριν τη δημιουργία ενός νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων καλό είναι να εξετάσουμε επιστημονικά δεδομένα και απόψεις. Η Ειδική Εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Γενικής Εκπαίδευσης. Ως εκ τούτου, ο δάσκαλος Ειδικής Αγωγής είναι πρώτα δάσκαλος Γενικής Εκπαίδευσης που επιλέγει την περαιτέρω εξειδίκευση στην Ειδική Εκπαίδευση, κάνοντας μεταπτυχιακές σπουδές. Η δημιουργία ενός νέου Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής το μόνο που έχει να προσφέρει είναι αμφισβήτηση της Ολικής ή Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, μίας παγκοσμίως τεκμηριωμένης και αποτελεσματικής κίνησης στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία. Εσφαλμένη και μην επιστημονικά τεκμηριωμένη κίνηση, λοιπόν, από το Υπουργείο Παιδείας η ίδρυση ενός ακόμη τμήματος Ειδικής Αγωγής.
Πριν τη δημιουργία ενός νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων καλό είναι να εξετάσουμε επιστημονικά δεδομένα και απόψεις. Η Ειδική Εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Γενικής Εκπαίδευσης. Ως εκ τούτου, ο δάσκαλος Ειδικής Αγωγής είναι πρώτα δάσκαλος Γενικής Εκπαίδευσης που επιλέγει την περαιτέρω εξειδίκευση στην Ειδική Εκπαίδευση, κάνοντας μεταπτυχιακές σπουδές. Η δημιουργία ενός νέου Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής το μόνο που έχει να προσφέρει είναι αμφισβήτηση της Ολικής ή Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, μίας παγκοσμίως τεκμηριωμένης και αποτελεσματικής κίνησης στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία. Εσφαλμένη και μην επιστημονικά τεκμηριωμένη κίνηση, λοιπόν, από το Υπουργείο Παιδείας η ίδρυση ενός ακόμη τμήματος Ειδικής Αγωγής.