Η ίδρυση ενός ακόμη Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής δύναται να επιφέρει εξαιρετικά αρνητικές συνέπειες στο μέλλον, με κυριότερη την περιθωριοποίηση του εκπαιδευτικού γενικής αγωγής και την αντικατάστασή του από απλούς πτυχιούχους Ειδικούς Παιδαγωγούς. Χιλιάδες συνάδελφοι πτυχιούχοι ΔΑΣΚΑΛΟΙ περιμένουν να εργαστούν, με μοναδικό εργοδότη το Υπουργείο Παιδείας και θα περιμένουν για πολλά χρόνια, δεδομένου ότι η Ειδική Εκπαίδευση αποτέλεσε μέχρι τώρα διέξοδο. Το κράτος οφείλει να προάγει τη δημιουργία ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ γενικής αγωγής, που θα έχουν τη δυνατότητα να εξειδικευτούν στην Ειδική Εκπαίδευση μέσα από μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και θα αντιμετωπίζονται ισότιμα με κατόχους τίτλων Ειδικής Εκπαίδευσης. Δε βρίσκω κανέναν λόγο λοιπόν για τη δημιουργία ενός ακόμα τέτοιου τμήματος.
Η ίδρυση ενός ακόμη Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής δύναται να επιφέρει εξαιρετικά αρνητικές συνέπειες στο μέλλον, με κυριότερη την περιθωριοποίηση του εκπαιδευτικού γενικής αγωγής και την αντικατάστασή του από απλούς πτυχιούχους Ειδικούς Παιδαγωγούς. Χιλιάδες συνάδελφοι πτυχιούχοι ΔΑΣΚΑΛΟΙ περιμένουν να εργαστούν, με μοναδικό εργοδότη το Υπουργείο Παιδείας και θα περιμένουν για πολλά χρόνια, δεδομένου ότι η Ειδική Εκπαίδευση αποτέλεσε μέχρι τώρα διέξοδο. Το κράτος οφείλει να προάγει τη δημιουργία ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ γενικής αγωγής, που θα έχουν τη δυνατότητα να εξειδικευτούν στην Ειδική Εκπαίδευση μέσα από μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και θα αντιμετωπίζονται ισότιμα με κατόχους τίτλων Ειδικής Εκπαίδευσης. Δε βρίσκω κανέναν λόγο λοιπόν για τη δημιουργία ενός ακόμα τέτοιου τμήματος.