Δυστυχώς, για άλλη μια φορά βλέπουμε ότι στην χώρα μας άλλα λέγονται και άλλα γίνονται.Στόχος του Υπουργού Παιδείας υποτίθεται ότι είναι η ενοποίηση των ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια και η δημιουργία μιας ενιαίας και ισότιμης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό την ίση μεταχείριση και τα ίσα εργασιακά δικαιώματα όλων των φοιτητών και αποφοίτων.Σύμφωνα, με το νέο νομοσχέδιο, υποδεικνύεται διαφορετική και άνιση μεταχείριση των φοιτητών του ΤΕΙ Ηπείρου, σε σχέση με αυτό του ΠΔΑ ,καθώς δεν μας δίνετε η επιλογή αναβάθμισης πτυχίου και δεν μας εντάσσει στην πανεπιστημιοποίηση.Πώς, λοιπόν, κ.Υπουργέ θα πετύχετε ενιαία και ισότιμη τριτοβάθμια εκπαίδευση συνεχίζοντας με δύο μέτρα και δύο σταθμά, συνεχίζοντας τις διακρίσεις στην εκπαίδευση και βγάζοντας φοιτητές δυο ταχυτήτων;Το δίκαιο για όλους τους φοιτητές και για τα τμήματα που εντάσσονται στην πανεπιστημοιοποιήση είναι η ίση μεταχείριση και η εφαρμογή του ίδιου μοντέλου σχεδιασμού αναβάθμισης.
Δυστυχώς, για άλλη μια φορά βλέπουμε ότι στην χώρα μας άλλα λέγονται και άλλα γίνονται.Στόχος του Υπουργού Παιδείας υποτίθεται ότι είναι η ενοποίηση των ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια και η δημιουργία μιας ενιαίας και ισότιμης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό την ίση μεταχείριση και τα ίσα εργασιακά δικαιώματα όλων των φοιτητών και αποφοίτων.Σύμφωνα, με το νέο νομοσχέδιο, υποδεικνύεται διαφορετική και άνιση μεταχείριση των φοιτητών του ΤΕΙ Ηπείρου, σε σχέση με αυτό του ΠΔΑ ,καθώς δεν μας δίνετε η επιλογή αναβάθμισης πτυχίου και δεν μας εντάσσει στην πανεπιστημιοποίηση.Πώς, λοιπόν, κ.Υπουργέ θα πετύχετε ενιαία και ισότιμη τριτοβάθμια εκπαίδευση συνεχίζοντας με δύο μέτρα και δύο σταθμά, συνεχίζοντας τις διακρίσεις στην εκπαίδευση και βγάζοντας φοιτητές δυο ταχυτήτων;Το δίκαιο για όλους τους φοιτητές και για τα τμήματα που εντάσσονται στην πανεπιστημοιοποιήση είναι η ίση μεταχείριση και η εφαρμογή του ίδιου μοντέλου σχεδιασμού αναβάθμισης.