Η ίδρυση νέων τμημάτων στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων είναι θετική και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του πανεπιστημίου. Φυσικά θεωρώ ότι το εγχείρημα αυτό θα πρέπει να υποστηριχθεί με επιπλέον πόρους που θα βοηθήσουν στην άνθιση των νέων γνωστικών αντικειμένων και τμημάτων. Σχετικά με αυτό όμως μου κάνει εντύπωση η διατήρηση του τομέα Ψυχολογίας στο τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με παράλληλη ίδρυση τμήματος Ψυχολογίας. Σαφώς και η δημιουργία του τμήματος ψυχολογίας είναι θετική εξέλιξη, αλλά πως συμβάλει στην εξοικονόμιση πόρων και την ενδυνάμωση των νέων τμημάτων η διατήρηση του τομέα Ψυχολογίας στο ΦΠΨ; Παραμένει ένα τμήμα το οποίο ταυτόχρονα υπηρετεί διαφορετικές και διακριτές επιστημονικές περιοχές, ενώ παράλληλα το μόνο επαγγελματικό δικαίωμα που κατοχυρώνει είναι αυτό του φιλολόγου. Ακόμη και αν ένας φοιτητής ακολουθήσει την ειδίκευση ψυχολογίας δεν μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα του ψυχολόγου. Πέρα από το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων η διατήρηση του τομέα ψυχολογίας δημιουργεί και σύγχυση αναφορικά με την ευρύτερη επιστημονική περιοχή στην οποία ανήκει η ψυχολογία. Είναι μια κοινωνική ή μια ανθρωπιστική επιστήμη; Είναι κυρίως θεωρητική ή εφαρμοσμένη; Η διατήρηση του τομέα ψυχολογίας μαζί με την παιδαγωγική και τη φιλοσοφία επιτείνει αυτή τη σύγχυση. Όντως γιατί δεν ακολουθήθηκε το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης όπου είχαμε διάσπαση του τμήματος;
Η ίδρυση νέων τμημάτων στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων είναι θετική και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του πανεπιστημίου. Φυσικά θεωρώ ότι το εγχείρημα αυτό θα πρέπει να υποστηριχθεί με επιπλέον πόρους που θα βοηθήσουν στην άνθιση των νέων γνωστικών αντικειμένων και τμημάτων. Σχετικά με αυτό όμως μου κάνει εντύπωση η διατήρηση του τομέα Ψυχολογίας στο τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με παράλληλη ίδρυση τμήματος Ψυχολογίας. Σαφώς και η δημιουργία του τμήματος ψυχολογίας είναι θετική εξέλιξη, αλλά πως συμβάλει στην εξοικονόμιση πόρων και την ενδυνάμωση των νέων τμημάτων η διατήρηση του τομέα Ψυχολογίας στο ΦΠΨ; Παραμένει ένα τμήμα το οποίο ταυτόχρονα υπηρετεί διαφορετικές και διακριτές επιστημονικές περιοχές, ενώ παράλληλα το μόνο επαγγελματικό δικαίωμα που κατοχυρώνει είναι αυτό του φιλολόγου. Ακόμη και αν ένας φοιτητής ακολουθήσει την ειδίκευση ψυχολογίας δεν μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα του ψυχολόγου. Πέρα από το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων η διατήρηση του τομέα ψυχολογίας δημιουργεί και σύγχυση αναφορικά με την ευρύτερη επιστημονική περιοχή στην οποία ανήκει η ψυχολογία. Είναι μια κοινωνική ή μια ανθρωπιστική επιστήμη; Είναι κυρίως θεωρητική ή εφαρμοσμένη; Η διατήρηση του τομέα ψυχολογίας μαζί με την παιδαγωγική και τη φιλοσοφία επιτείνει αυτή τη σύγχυση. Όντως γιατί δεν ακολουθήθηκε το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης όπου είχαμε διάσπαση του τμήματος;