Αμφίβολη ανάγκη ανέδειξε τη δημιουργία ενός ακόμα Τμήματος Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Το Υπουργείο Παιδείας προωθεί φαίνεται ξανά την αντιεπιστημονική και εσφαλμένη αντίληψη του παρελθόντος για τις σπουδές στην Ειδική Εκπαίδευση. Ωσάν να μη φτάνει ο παραλογισμός και η παγκόσμια πρωτοτυπία της ύπαρξης των τμημάτων του Βόλου και του ΠΑ.ΜΑΚ.. Το νόημα έγκειται στο κλείσιμο τέτοιων σχολών (ας αναλογιστεί κανείς επίσης το θέμα της Παιδαγωγικής Επάρκειας αυτών) και στην εξειδίκευση των ήδη κατόχων τίτλων Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης μέσα από Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών. Ας επιχειρήσουμε άνοιγμα στο μέλλον, ωθώντας τους έτοιμους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ σε εξειδίκευση συνειδητά, όχι σε τετραετείς λύσεις αμφιβόλου αποτελεσματικότητας.
Με τέτοιες αποφάσεις η παγκοσμίως αποδεκτή ως αποτελεσματική συμπεριληπτική φιλοσοφία της εκπαίδευσης και οι πραγματικές ανάγκες των μαθητών πάνε περίπατο.
Αμφίβολη ανάγκη ανέδειξε τη δημιουργία ενός ακόμα Τμήματος Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Το Υπουργείο Παιδείας προωθεί φαίνεται ξανά την αντιεπιστημονική και εσφαλμένη αντίληψη του παρελθόντος για τις σπουδές στην Ειδική Εκπαίδευση. Ωσάν να μη φτάνει ο παραλογισμός και η παγκόσμια πρωτοτυπία της ύπαρξης των τμημάτων του Βόλου και του ΠΑ.ΜΑΚ.. Το νόημα έγκειται στο κλείσιμο τέτοιων σχολών (ας αναλογιστεί κανείς επίσης το θέμα της Παιδαγωγικής Επάρκειας αυτών) και στην εξειδίκευση των ήδη κατόχων τίτλων Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης μέσα από Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών. Ας επιχειρήσουμε άνοιγμα στο μέλλον, ωθώντας τους έτοιμους ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ σε εξειδίκευση συνειδητά, όχι σε τετραετείς λύσεις αμφιβόλου αποτελεσματικότητας. Με τέτοιες αποφάσεις η παγκοσμίως αποδεκτή ως αποτελεσματική συμπεριληπτική φιλοσοφία της εκπαίδευσης και οι πραγματικές ανάγκες των μαθητών πάνε περίπατο.