Η δημιουργία ενός νέου τμήματος ειδικής αγωγής αν έχει προσανατολισμό την εκπαίδευση μόνο αρνητικά μπορεί να επιφέρει.
Διαφωνώ με την δημιουργία τμήματος ειδικής αγωγής.
Η Εδική Αγωγή είναι εξειδίκευση που ακολουθείται μετά την ολοκλήρωση του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού με επιπλέον σπουδές και όχι με περικοπές σπουδών και την απόχτηση ενός μεικτού πτυχίου ειδικής αγωγής με εξειδίκευση στο τέταρτο έτος δάσκαλοι, φιλόλογοι, μουσικοί κτλ.
Είναι λάθος το υπουργείο να δημιουργήσει άλλο ένα τμήμα ειδικής αγωγής, όταν μέχρι τώρα όλες οι έρευνες για σχολές ειδικής αγωγής, που οι φοιτητές της δεν έχουν ολοκληρώσει πρώτα το πτυχίο εκπαιδευτικού, είναι αρνητικές.
Το υπουργείο θα έπρεπε να αλλάξει τα ήδη υπάρχοντα τμήματα ειδικής αγωγής που έχουν προσανατολισμό την παιδεία και όχι να δημιουργήσει νέα.
Η δημιουργία ενός νέου τμήματος ειδικής αγωγής αν έχει προσανατολισμό την εκπαίδευση μόνο αρνητικά μπορεί να επιφέρει. Διαφωνώ με την δημιουργία τμήματος ειδικής αγωγής. Η Εδική Αγωγή είναι εξειδίκευση που ακολουθείται μετά την ολοκλήρωση του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού με επιπλέον σπουδές και όχι με περικοπές σπουδών και την απόχτηση ενός μεικτού πτυχίου ειδικής αγωγής με εξειδίκευση στο τέταρτο έτος δάσκαλοι, φιλόλογοι, μουσικοί κτλ. Είναι λάθος το υπουργείο να δημιουργήσει άλλο ένα τμήμα ειδικής αγωγής, όταν μέχρι τώρα όλες οι έρευνες για σχολές ειδικής αγωγής, που οι φοιτητές της δεν έχουν ολοκληρώσει πρώτα το πτυχίο εκπαιδευτικού, είναι αρνητικές. Το υπουργείο θα έπρεπε να αλλάξει τα ήδη υπάρχοντα τμήματα ειδικής αγωγής που έχουν προσανατολισμό την παιδεία και όχι να δημιουργήσει νέα.