Η διατήρηση του τομέα Ψ στο τμήμα του ΦΠΨ μόνο έλλειψη περίσκεψης και μελέτης δείχνει, ως προς τη σταδιοδρομία των αποφοίτων. Το τμήμα ΦΠΨ είχε ουσία πριν 50 χρόνια, με την διεπιστημονική εκπαίδευση που έδινε στους εκπαιδευτικούς. Είναι καλύτερο να χωριστούν οι επιστημονικές περιοχές και η κάθε μια να αποτελέσει χωριστό τμήμα: Φ όπως στην Πάτρα, το Π να συγχωνευτεί με τα παιδαγωγικά τμήματα, το Ψ ξεχωριστό, ώστε και οι φοιτητές να έχουν ξεκάθαρη επιλογή, και τα επαγγελματικά δικαιώματα και η προοπτική σταδιοδρομίας να είναι ορισμένα και διακριτά.
Ας μην παράγουν τα πανεπιστήμια μπερδεμένους και δυο ταχυτήτων αποφοίτους!
Η διατήρηση του τομέα Ψ στο τμήμα του ΦΠΨ μόνο έλλειψη περίσκεψης και μελέτης δείχνει, ως προς τη σταδιοδρομία των αποφοίτων. Το τμήμα ΦΠΨ είχε ουσία πριν 50 χρόνια, με την διεπιστημονική εκπαίδευση που έδινε στους εκπαιδευτικούς. Είναι καλύτερο να χωριστούν οι επιστημονικές περιοχές και η κάθε μια να αποτελέσει χωριστό τμήμα: Φ όπως στην Πάτρα, το Π να συγχωνευτεί με τα παιδαγωγικά τμήματα, το Ψ ξεχωριστό, ώστε και οι φοιτητές να έχουν ξεκάθαρη επιλογή, και τα επαγγελματικά δικαιώματα και η προοπτική σταδιοδρομίας να είναι ορισμένα και διακριτά. Ας μην παράγουν τα πανεπιστήμια μπερδεμένους και δυο ταχυτήτων αποφοίτους!