Ισχυρή Αντίφαση με την ίδρυση νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής
Σκοπός του νομοσχεδίου αυτού είναι η συγχώνευση του ΤΕΙ με το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Το ΤΕΙ Ιωαννίνων έχει τμήμα Ειδικής Αγωγής;; Για ποιο λόγο λοιπόν να ιδρυθεί νέο τμήμα και μάλιστα Πανεπιστημιακό, που θα βγάζει αποφοίτους χωρίς κανένα μέλλον στην ελληνική εκπαίδευση, τη στιγμή που ήδη υπάρχουν χιλιάδες εξειδικευμένοι απόφοιτοι (είτε Δάσκαλοι/Νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακό, είτε απόφοιτοι ΠΕ 71/61 των σχολών του Βόλου και της Θεσσαλονίκης) να καλύψουν τις ανάγκες της Ειδικής αγωγής στην Ελλάδα.
Επίσης, ευλόγως διερωτάται κανείς, αφού χρειαζόμαστε ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ τμήμα για την πρωτοβάθμια (κάνοντας τα στραβά μάτια στους πλέον 15.000+ αδιόριστους δασκάλους/νηπιαγωγούς, χωρίς καν προϋπηρεσία, που καρτερικά και απεγνωσμένα αναμένουν να προσφέρουν στην εκπαίδευση...), δε θα έπρεπε να ιδρυθούν αντιστοίχως και ΝΕΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ τμήματα ειδικής αγωγής που θα βγάζουν Φιλολόγους, Μαθηματικούς, Πληροφορικούς κλπ. αποκλειστικά ως ειδικούς παιδαγωγούς για την Δευτεροβάθμια;;
Ακόμη, έχω ισχυρές αμφιβολίες για την επιτροπή που μελέτησε το συγκεκριμένο άρθρο. Θα ήταν πρέπον, καθώς προχωρούν σε μια τόσο τολμηρή κίνηση, να τεκμηριώσουν την θετική τους κρίση υπέρ του άρθρου. Με ποια κριτήρια δηλαδή κρίθηκε ως αναγκαία η ίδρυση ενός νέου τμήματος ειδικής; που θα ωφελήσει στο ευρύτερο κοινωνικό Σύνολο; Με βάση ποιες επιστημονικές έρευνες έχει κριθεί πως χρειάζεται ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ τμήμα ειδικής, τη στιγμή που σε όλο τον κόσμο η ειδική είναι απλά προέκταση της γενικής και ο κάθε εκπαιδευτικός που επιθυμεί λαμβάνει επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αφού έχει ολοκληρώσει την γενική, είτε με μεταπτυχιακό είτε με τον πλέον κατάλληλο και αρμόδιο τρόπο της επιπλέον φοίτησης/εξειδίκευσης στη ίδια του τη σχολή.
Οπότε θεωρώ πως χρειάζεται καλύτερη διαχείριση των οικονομικών ειδικά σε μια τέτοια συγκυρία που περνάει η χώρα... Ας μη σπαταλάμε άδικα λεφτά σε ικανοποίηση "ειδικών" συμφερόντων συγκεκριμένων!
Αντί να κοιτάμε πως θα εξορθολογίσουμε τα Παιδαγωγικά μας εμείς ιδρύουμε νέα!!Παγκόσμια πρωτοτυπία και εδώ...
Δάσκαλος ΠΕ 70.ΕΑΕ
Ισχυρή Αντίφαση με την ίδρυση νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής Σκοπός του νομοσχεδίου αυτού είναι η συγχώνευση του ΤΕΙ με το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Το ΤΕΙ Ιωαννίνων έχει τμήμα Ειδικής Αγωγής;; Για ποιο λόγο λοιπόν να ιδρυθεί νέο τμήμα και μάλιστα Πανεπιστημιακό, που θα βγάζει αποφοίτους χωρίς κανένα μέλλον στην ελληνική εκπαίδευση, τη στιγμή που ήδη υπάρχουν χιλιάδες εξειδικευμένοι απόφοιτοι (είτε Δάσκαλοι/Νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακό, είτε απόφοιτοι ΠΕ 71/61 των σχολών του Βόλου και της Θεσσαλονίκης) να καλύψουν τις ανάγκες της Ειδικής αγωγής στην Ελλάδα. Επίσης, ευλόγως διερωτάται κανείς, αφού χρειαζόμαστε ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ τμήμα για την πρωτοβάθμια (κάνοντας τα στραβά μάτια στους πλέον 15.000+ αδιόριστους δασκάλους/νηπιαγωγούς, χωρίς καν προϋπηρεσία, που καρτερικά και απεγνωσμένα αναμένουν να προσφέρουν στην εκπαίδευση...), δε θα έπρεπε να ιδρυθούν αντιστοίχως και ΝΕΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ τμήματα ειδικής αγωγής που θα βγάζουν Φιλολόγους, Μαθηματικούς, Πληροφορικούς κλπ. αποκλειστικά ως ειδικούς παιδαγωγούς για την Δευτεροβάθμια;; Ακόμη, έχω ισχυρές αμφιβολίες για την επιτροπή που μελέτησε το συγκεκριμένο άρθρο. Θα ήταν πρέπον, καθώς προχωρούν σε μια τόσο τολμηρή κίνηση, να τεκμηριώσουν την θετική τους κρίση υπέρ του άρθρου. Με ποια κριτήρια δηλαδή κρίθηκε ως αναγκαία η ίδρυση ενός νέου τμήματος ειδικής; που θα ωφελήσει στο ευρύτερο κοινωνικό Σύνολο; Με βάση ποιες επιστημονικές έρευνες έχει κριθεί πως χρειάζεται ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ τμήμα ειδικής, τη στιγμή που σε όλο τον κόσμο η ειδική είναι απλά προέκταση της γενικής και ο κάθε εκπαιδευτικός που επιθυμεί λαμβάνει επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αφού έχει ολοκληρώσει την γενική, είτε με μεταπτυχιακό είτε με τον πλέον κατάλληλο και αρμόδιο τρόπο της επιπλέον φοίτησης/εξειδίκευσης στη ίδια του τη σχολή. Οπότε θεωρώ πως χρειάζεται καλύτερη διαχείριση των οικονομικών ειδικά σε μια τέτοια συγκυρία που περνάει η χώρα... Ας μη σπαταλάμε άδικα λεφτά σε ικανοποίηση "ειδικών" συμφερόντων συγκεκριμένων! Αντί να κοιτάμε πως θα εξορθολογίσουμε τα Παιδαγωγικά μας εμείς ιδρύουμε νέα!!Παγκόσμια πρωτοτυπία και εδώ... Δάσκαλος ΠΕ 70.ΕΑΕ