Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ηπείρου. Διαβάζοντας το σχέδιο νόμου για τη συγχώνευση του ΤΕΙ Ηπείρου με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων την αρχική μου ικανοποίηση κάλυψε ένας μεγάλος προβληματισμός. Δεν μπορώ να κατανοήσω την αψυχολόγητη επιλογή του υπουργείου για υποβαθμισμένο πτυχίο εγγεγραμμένων φοιτητών έναντι των μελλοντικών. Η διαφοροποίηση των πτυχίων Λογοθεραπείας σε πτυχία ΤΕΙ και αντίστοιχα Πανεπιστημιακά, όχι μόνο δημιουργεί ένα κλίμα αδικίας με διαφορετική μεταχείριση ατόμων που φοιτούν στο ίδιο εκπαιδευτικό ίδρυμα, με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί συνήγορο άνισων ευκαιριών στην εκπαίδευση. Θεωρώ ότι το σωστό και δίκαιο είναι να έχουμε και εμείς την ευκαιρία να εξελίξουμε τις σπουδές μας και να έχουμε στον τίτλο σπουδών μας το ακαδημαϊκό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτούμε μελλοντικά. Το κλίμα που μας δημιουργείται πριν καν το πέρας των σπουδών μας είναι το λιγότερο απογοητευτικό και ανασφαλές μια και η συγκεκριμένη απόφαση θέτει θέματα ακραίων διακρίσεων και διαφορετικής μεταχείρισης γενεών φοιτητών που επέλεξαν να φοιτούν στο εν λόγω εκπαιδευτικό ίδρυμα λόγω συγκεκριμένων κριτηρίων. Έτσι θεωρώ πως είναι αναγκαίο το αίτημα δυνατότητας αναβάθμισης του πτυχίου για όλους τους φοιτητές χωρίς χρονικούς ή άλλης μορφής διαχωρισμούς. Θα ήθελα επίσης να επισημάνω τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν με την ταυτόχρονη λειτουργία σχολών 2 ταχυτήτων με μοναδικό γνώμονα το έτος εγγραφής. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το νόμο 4521/2018 για το Πανεπιστήμιο Δ.Αττικής, οι φοιτητές εντάχθηκαν αυτόματα στα τμήματα Πανεπιστημίων και μόνο αν το θελήσουν παραμένουν στο ΤΕΙ. Έτσι, το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση για το ΤΕΙ Ηπείρου δεν είναι μόνο άδικο αλλά και αντισυνταγματικό καθώς μία από τις σημαντικότερες αρχές του Συντάγματος μας είναι η αρχή της ίσης μεταχείρισης. Η δημοκρατία δίνει σε όλους ίσες ευκαιρίες, ίσα δικαίωμα και ίσες υποχρεώσεις. Συνεπώς ο καθένας πορεύεται όπως κρίνει στον εκπαιδευτικό του βίο και εν γένει στη ζωή του. Ως Ελληνίδα πολίτης θέλω να πιστεύω ότι θα γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις όπου αυτονόητα επιβάλλονται!
Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ηπείρου. Διαβάζοντας το σχέδιο νόμου για τη συγχώνευση του ΤΕΙ Ηπείρου με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων την αρχική μου ικανοποίηση κάλυψε ένας μεγάλος προβληματισμός. Δεν μπορώ να κατανοήσω την αψυχολόγητη επιλογή του υπουργείου για υποβαθμισμένο πτυχίο εγγεγραμμένων φοιτητών έναντι των μελλοντικών. Η διαφοροποίηση των πτυχίων Λογοθεραπείας σε πτυχία ΤΕΙ και αντίστοιχα Πανεπιστημιακά, όχι μόνο δημιουργεί ένα κλίμα αδικίας με διαφορετική μεταχείριση ατόμων που φοιτούν στο ίδιο εκπαιδευτικό ίδρυμα, με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί συνήγορο άνισων ευκαιριών στην εκπαίδευση. Θεωρώ ότι το σωστό και δίκαιο είναι να έχουμε και εμείς την ευκαιρία να εξελίξουμε τις σπουδές μας και να έχουμε στον τίτλο σπουδών μας το ακαδημαϊκό ίδρυμα στο οποίο θα φοιτούμε μελλοντικά. Το κλίμα που μας δημιουργείται πριν καν το πέρας των σπουδών μας είναι το λιγότερο απογοητευτικό και ανασφαλές μια και η συγκεκριμένη απόφαση θέτει θέματα ακραίων διακρίσεων και διαφορετικής μεταχείρισης γενεών φοιτητών που επέλεξαν να φοιτούν στο εν λόγω εκπαιδευτικό ίδρυμα λόγω συγκεκριμένων κριτηρίων. Έτσι θεωρώ πως είναι αναγκαίο το αίτημα δυνατότητας αναβάθμισης του πτυχίου για όλους τους φοιτητές χωρίς χρονικούς ή άλλης μορφής διαχωρισμούς. Θα ήθελα επίσης να επισημάνω τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν με την ταυτόχρονη λειτουργία σχολών 2 ταχυτήτων με μοναδικό γνώμονα το έτος εγγραφής. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το νόμο 4521/2018 για το Πανεπιστήμιο Δ.Αττικής, οι φοιτητές εντάχθηκαν αυτόματα στα τμήματα Πανεπιστημίων και μόνο αν το θελήσουν παραμένουν στο ΤΕΙ. Έτσι, το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση για το ΤΕΙ Ηπείρου δεν είναι μόνο άδικο αλλά και αντισυνταγματικό καθώς μία από τις σημαντικότερες αρχές του Συντάγματος μας είναι η αρχή της ίσης μεταχείρισης. Η δημοκρατία δίνει σε όλους ίσες ευκαιρίες, ίσα δικαίωμα και ίσες υποχρεώσεις. Συνεπώς ο καθένας πορεύεται όπως κρίνει στον εκπαιδευτικό του βίο και εν γένει στη ζωή του. Ως Ελληνίδα πολίτης θέλω να πιστεύω ότι θα γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις όπου αυτονόητα επιβάλλονται!