Καθαρά άδικη και ανισότιμη διάταξη , που επικροτεί τις διακρίσεις και την άνιση αντιμετώπιση μαθητών που έχουν επενδύσει ίδιες προσπάθειες για την εξέλιξη τους καθώς και για ένα αξιοπρεπές μέλλον εργασίας . Δεν δύναται να τεθεί σε ισχύ ένα τέτοιο μέτρο για το ΤΕΙ Ηπείρου, ενώ ταυτόχρονα μαθητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής θα απολαμβάνουν τα απολύτως αυτονόητα, ευκαιρίες επιλογής και λήψης πρωτοβουλιών. Ομοίως , είναι αδιανόητη η επιβολή χρονολογικής διάκρισης των φοιτητών του ΤΕΙ Ηπείρου, χωρίς καμία παροχή πρωτοβουλίας στους παλαιότερους μαθητές για το αν επιθυμούν να εξεταστούν σε ορισμένα μαθήματα διεκδικώντας ισότιμο τίτλο σπουδών, μια διάκριση που δεν περιορίζεται μόνο εντός φοιτητικών χρόνων αλλά και επαγγελματικών. Γιατί λοιπόν να καταστρατηγούμε τούς κανόνες της Δημοκρατίας και να αμαυρώνουμε τον τομέα της εκπαίδευσης,ενός από τους πιο κρίσιμα συνδεδεμένους με το μέλλον της χώρας μας τομείς που θα πρεπε να υπερισχύει η αξιοκρατία,ή ακεραιότητά και η ισότητα ευκαιριών;
Καθαρά άδικη και ανισότιμη διάταξη , που επικροτεί τις διακρίσεις και την άνιση αντιμετώπιση μαθητών που έχουν επενδύσει ίδιες προσπάθειες για την εξέλιξη τους καθώς και για ένα αξιοπρεπές μέλλον εργασίας . Δεν δύναται να τεθεί σε ισχύ ένα τέτοιο μέτρο για το ΤΕΙ Ηπείρου, ενώ ταυτόχρονα μαθητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής θα απολαμβάνουν τα απολύτως αυτονόητα, ευκαιρίες επιλογής και λήψης πρωτοβουλιών. Ομοίως , είναι αδιανόητη η επιβολή χρονολογικής διάκρισης των φοιτητών του ΤΕΙ Ηπείρου, χωρίς καμία παροχή πρωτοβουλίας στους παλαιότερους μαθητές για το αν επιθυμούν να εξεταστούν σε ορισμένα μαθήματα διεκδικώντας ισότιμο τίτλο σπουδών, μια διάκριση που δεν περιορίζεται μόνο εντός φοιτητικών χρόνων αλλά και επαγγελματικών. Γιατί λοιπόν να καταστρατηγούμε τούς κανόνες της Δημοκρατίας και να αμαυρώνουμε τον τομέα της εκπαίδευσης,ενός από τους πιο κρίσιμα συνδεδεμένους με το μέλλον της χώρας μας τομείς που θα πρεπε να υπερισχύει η αξιοκρατία,ή ακεραιότητά και η ισότητα ευκαιριών;