Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα πιο σημαντικά κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ως υποψηφίων μεντόρων;Σχόλιο του χρήστη Μαρία Λάλου | 30 Νοεμβρίου 2010, 17:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν ο θεσμός συνεπάγεται οικονομικές απολαβές, προώθηση σε θέσεις ευθύνης και απαλλαγή απο διδακτικό ωράριο, πολύ φοβάμαι οτι θα δώσει βάση στη διαμόρφωση πελατειακών σχέσεων με τους Διευθυντές Εκπαιδευσης και τους βο(υ)λευτες, κάτι που, δυστυχώς, ισχύει και σήμερα στις επιλογές στελεχών γενικά! Πέρα απο βασικά πτυχία και εμπειρία, το πρώτο που πρέπει να ληφθεί υπ'όψιν είναι η αγάπη και το ενδιαφέρον του μέντορα για τα παιδιά και για τους συναδέλφους νεοδιόριστους και όχι για τα προνόμια παντός είδους! πόσοι απο μας δεν έχουμε συναντήσει ανάξιους διευθυντές ή συμβουλους που το μόνο που πληρούσαν ήταν να έχουν διατελέσει κομματάρχες!Που είχαν μόρια λόγω πιστοποίησης ΤΠΕ κ δεν ξέραν να πιάσουν το ποντίκι!που φευγαν απο το σχολείο νωρίτερα να πάνε για δημ. σχέσεις στις κομματικές οργανώσεις!που ζητούσες τη συμβουλή τους κ η μόνη απάντηση που έπαιρνες ήταν " να σας πώ την αλήθεια, συναδέλφισσες, δεν ξέρω"! Διορίστηκα 5 χρόνια πριν μέσω ασεπ και έζησα τόσο σκληρές καταστάσεις στην Α/θμια που αν έγραφα βιβλίο θα περνούσε τις 500 σελίδες! Ας μη γίνει κι αυτή η προσπάθεια ένα ακόμη παραθυράκι για να βγουν οι παλιότεροι εκπαιδευτικοί μια ώρα νωρίτερα έξω απο την τάξη!