Η εμπειρία έχει δείξει πως εκτός από την Ειδική Εκπαίδευση, που θα πρέπει να έχει λάβει ένας ειδικός παιδαγωγός, είναι απαραίτητη κυρίως η παιδαγωγική του κατάρτιση. Δεν αρκεί η γνώση περιπτώσεων αναπηρίας, αλλά χρειάζεται η κατανόηση των παιδαγωγικών απαιτήσεων για τη διδασκαλία. Η Ειδική Αγωγή, επομένως, αποτελεί μια κατηγορία στην "ομπρέλα" της Γενικής Αγωγής και οι εκπαιδευτικοί, που την υπηρετούν, κρίνεται απαραίτητο να αποτελούν με τη σειρά τους τμήμα της Γενικής Αγωγής. Πόσο μάλλον όταν επιχειρείται η ένταξη και η συνύπαρξη των μαθητών, που απαρτίζουν την Ειδική Αγωγή με το γενικό πληθυσμό του σχολείου!
Σε όλα τα κράτη της Ευρωπαικής Ένωσης η ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή πραγματοποιείται σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Προηγείται το πτυχίο των Παιδαγωγικών Τμημάτων και στη συνέχεια ακολουθούν τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών Ειδικής Αγωγής ως φυσική συνέχεια. Θεωρώ ότι ως χώρα πρέπει να ακολουθήσουμε τη λογική αυτή, η οποία συνάδει με τις προηγμένες χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης, και να μη δίνεται τόσο μεγάλη βάση στις γνώσεις αξιέπαινων μεν ανθρώπων, που όμως περιορίζονται σε προπτυχιακό επίπεδο και τη δημιουργία νέων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής, όπως αναφέρεται για τα Ιωάννινα.
Ευχαριστώ
Η εμπειρία έχει δείξει πως εκτός από την Ειδική Εκπαίδευση, που θα πρέπει να έχει λάβει ένας ειδικός παιδαγωγός, είναι απαραίτητη κυρίως η παιδαγωγική του κατάρτιση. Δεν αρκεί η γνώση περιπτώσεων αναπηρίας, αλλά χρειάζεται η κατανόηση των παιδαγωγικών απαιτήσεων για τη διδασκαλία. Η Ειδική Αγωγή, επομένως, αποτελεί μια κατηγορία στην "ομπρέλα" της Γενικής Αγωγής και οι εκπαιδευτικοί, που την υπηρετούν, κρίνεται απαραίτητο να αποτελούν με τη σειρά τους τμήμα της Γενικής Αγωγής. Πόσο μάλλον όταν επιχειρείται η ένταξη και η συνύπαρξη των μαθητών, που απαρτίζουν την Ειδική Αγωγή με το γενικό πληθυσμό του σχολείου! Σε όλα τα κράτη της Ευρωπαικής Ένωσης η ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή πραγματοποιείται σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Προηγείται το πτυχίο των Παιδαγωγικών Τμημάτων και στη συνέχεια ακολουθούν τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών Ειδικής Αγωγής ως φυσική συνέχεια. Θεωρώ ότι ως χώρα πρέπει να ακολουθήσουμε τη λογική αυτή, η οποία συνάδει με τις προηγμένες χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης, και να μη δίνεται τόσο μεγάλη βάση στις γνώσεις αξιέπαινων μεν ανθρώπων, που όμως περιορίζονται σε προπτυχιακό επίπεδο και τη δημιουργία νέων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής, όπως αναφέρεται για τα Ιωάννινα. Ευχαριστώ