Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 10:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, θα δείτε πολλά και θα διαβάσετε πολλά. Η ουσία είναι μία. Πρώτα ο μαθητής. ΝΑΙ. ΣΙΓΟΥΡΑ. Αλλά για ποιους μαθητές μιλάμε που μειώνεται συνεχώς ο αριθμός τους; Αναφέρομαι στην διάταξη για το διορισμό πολυτέκνων. Σημειώνω ότι δεν είμαι πολύτεκνος αλλά ρεαλιστής. Οι πολύτεκνοι ούτε γλύφτες είναι ούτε μπαίνουν με κομματικά κριτήρια. Εκτός αυτού η εκπαίδευση έχει να κάνει με παιδιά όπως και οι πολύτεκνοι που τα μεγαλώνουν με υπομονή και πολλές μα πάρα πολλές θυσίες. Θα μου πείτε ότι άλλο είναι να μπουν σε τάξη και άλλο να τα μεγαλώνουν στο σπίτι. Γιατί κάποιος ο οποίος τελείωνει π.χ. φιλόλογος και μετά δουλεύει σε πιτσαρία πριν μπει σε τάξη θυμάται τι έκανε στο Πανεπιστήμιο; Ας σοβαρευτούμε λοιπόν. Το Κράτος οφείλει από κάθε πόστο και σε κάθε εποχή να βοηθά τους πολυτέκνους. Αυτή τη στιγμή είναι οι μόνοι που διορίζονται χωρίς παρεμβάσεις κτλ. κτλ. Αφού υπάρχει η διάταξη πρέπει να διατηρηθεί και μόνο αυτοί να μπαίνουν εκτός ΑΣΕΠ. Επειδή το έκανε η Ν.Δ. δε σημαίναι τίποτα. Με ευχαριστίες.