ΚΑΤΑ της Ίδρυσης Νέου Τμήματος Ειδικής Αγωγής!
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Διαφωνώ με την ενέργειά σας αυτή, να συμπεριλάβετε στη συγχώνευση και νέο τμήμα ειδικής Αγωγής.
Μια τέτοια ενέργεια οδηγεί πολύ πίσω τον πολύπαθο τομέα της ειδικής αγωγής, καθώς τείνει προς το ιατρικό μοντέλο και όσον αφορά την παιδαγωγική οδηγεί σε διαχωρισμούς και στιγματοποιήσεις. Αφού ξεχωρίζει και διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε δυο ξεχωριστές κατηγορίες.
Πρέπει να πάρετε πίσω το άρθρο 3 (παραγρ.:2.γ), καθώς αντιτίθεται στις αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Ένας εκπαιδευτικός πρώτα πρέπει να λάβει την γενική του εκπαίδευση και έπειτα εάν το επιθυμεί να εξειδικευτεί με επιπλέον σπουδές στον τομέα της ειδικής αγωγής. Όπως ένας γιατρός πρώτα λαμβάνει την γενική του εκπαίδευση και έπειτα παίρνει την ειδικότητά του π.χ. καρδιολόγος κλπ.).
Ας μην δημιουργείτε και νέους πόλους στον χώρο αυτό, καθώς δεν χρειάζονται! Η εκπαίδευση είναι μία και ενιαία! Όλα τα παιδιά στο ίδιο σχολείο!
ΚΑΤΑ της Ίδρυσης Νέου Τμήματος Ειδικής Αγωγής! Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Διαφωνώ με την ενέργειά σας αυτή, να συμπεριλάβετε στη συγχώνευση και νέο τμήμα ειδικής Αγωγής. Μια τέτοια ενέργεια οδηγεί πολύ πίσω τον πολύπαθο τομέα της ειδικής αγωγής, καθώς τείνει προς το ιατρικό μοντέλο και όσον αφορά την παιδαγωγική οδηγεί σε διαχωρισμούς και στιγματοποιήσεις. Αφού ξεχωρίζει και διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε δυο ξεχωριστές κατηγορίες. Πρέπει να πάρετε πίσω το άρθρο 3 (παραγρ.:2.γ), καθώς αντιτίθεται στις αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Ένας εκπαιδευτικός πρώτα πρέπει να λάβει την γενική του εκπαίδευση και έπειτα εάν το επιθυμεί να εξειδικευτεί με επιπλέον σπουδές στον τομέα της ειδικής αγωγής. Όπως ένας γιατρός πρώτα λαμβάνει την γενική του εκπαίδευση και έπειτα παίρνει την ειδικότητά του π.χ. καρδιολόγος κλπ.). Ας μην δημιουργείτε και νέους πόλους στον χώρο αυτό, καθώς δεν χρειάζονται! Η εκπαίδευση είναι μία και ενιαία! Όλα τα παιδιά στο ίδιο σχολείο!