Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ηπείρου. Διαβάζοντας το Νομοσχέδιο για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Ν. 4521/2018/ΦΕΚ Α 38/2-3-2018) δημιουργείται η απορία γιατί ακολουθούνται διαφορετικές διαδικασίες στο πρόγραμμα αλλαγής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα στην ενοποίηση του ΤΕΙ Ηπείρου με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Ως γνωστόν, οι ήδη εγγεγραμμένοι φοιτητές των ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιά είχαν την δυνατότητα επιλογής επιπλέον μαθημάτων για την λήψη πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είχαν υπερβεί τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών προσαυξανόμενη κατά 4 εξάμηνα (ν+2 έτη). Αντιθέτως, στους αντίστοιχους φοιτητές του ΤΕΙ Ηπείρου δεν δόθηκε αυτή η δυνατότητα. Κατά αυτό τον τρόπο δημιουργείται ένα κλίμα αδικίας και άνισης μεταχείρισης. Γιατί πως είναι δυνατόν άτομα που φοιτούν στο ίδιο εκπαιδευτικό ίδρυμα με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο να λάβουν διαφορετικό τίτλο σπουδών με μοναδικό γνώμονα το έτος εγγραφής τους; Επίσης, θα ήθελα να επισημάνω και τα προβλήματα που θα προκύψουν με την ταυτόχρονη λειτουργία 2 προγραμμάτων σπουδών. Έτσι, το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση για το ΤΕΙ Ηπείρου όχι μόνο είναι άδικο αλλά θέτει νέα προβλήματα ως προς την ομαλή λειτουργία του ιδρύματος.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την προσοχή σας και για τον χρόνο που διαθέσατε και ευελπιστούμε για το καλύτερο!
Είμαι πρωτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ηπείρου. Διαβάζοντας το Νομοσχέδιο για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Ν. 4521/2018/ΦΕΚ Α 38/2-3-2018) δημιουργείται η απορία γιατί ακολουθούνται διαφορετικές διαδικασίες στο πρόγραμμα αλλαγής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα στην ενοποίηση του ΤΕΙ Ηπείρου με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Ως γνωστόν, οι ήδη εγγεγραμμένοι φοιτητές των ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιά είχαν την δυνατότητα επιλογής επιπλέον μαθημάτων για την λήψη πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είχαν υπερβεί τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών προσαυξανόμενη κατά 4 εξάμηνα (ν+2 έτη). Αντιθέτως, στους αντίστοιχους φοιτητές του ΤΕΙ Ηπείρου δεν δόθηκε αυτή η δυνατότητα. Κατά αυτό τον τρόπο δημιουργείται ένα κλίμα αδικίας και άνισης μεταχείρισης. Γιατί πως είναι δυνατόν άτομα που φοιτούν στο ίδιο εκπαιδευτικό ίδρυμα με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο να λάβουν διαφορετικό τίτλο σπουδών με μοναδικό γνώμονα το έτος εγγραφής τους; Επίσης, θα ήθελα να επισημάνω και τα προβλήματα που θα προκύψουν με την ταυτόχρονη λειτουργία 2 προγραμμάτων σπουδών. Έτσι, το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση για το ΤΕΙ Ηπείρου όχι μόνο είναι άδικο αλλά θέτει νέα προβλήματα ως προς την ομαλή λειτουργία του ιδρύματος. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την προσοχή σας και για τον χρόνο που διαθέσατε και ευελπιστούμε για το καλύτερο!