Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΡΑΣ | 30 Νοεμβρίου 2010, 19:46
Επειδή υπήρχαν νόμοι που δεν τηρήθηκαν...ο νέος νόμος πρέπει να ορίζει αποδόσεις. Για παράδειγμα το θέμα των επισκεπτών καθηγητών στα ΤΕΙ δεν γίνεται απλά να λυθεί με το τι λέμε επισκέπτη καθηγητή, ή ακόμα και να περιγράψουμε πώς μπορούν να προτείνουν οι καθηγητές ενός τμήματος κάποιον επισκέπτη καθηγητή...αλλά να μπει ποσόστωση στις εκπαιδευτικές ώρες όπου θα αφιερώνονται σε επισκέπτη καθηγητή, που σε περίπτωση μη επίδοσης αυτών των ωρών σε επισκέπτες καθηγητές να υπάρχει "τιμωρία". Τιμωρία νοείται από από απλή πειθαρχική μέχρι διακοπή λειτουργίας τμήματος. Ομοίως και σε άλλα ζητήματα όπως αυτό της ερευνητικής εργασίας πρέπει να μπει ποσόστωση επί του σύνολου των ωρών απασχόλησης κάθε καθηγητή. Για τους "αιώνιους" σπουδαστές-φοιτητές: Πολλοί σπουδαστές αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και πρέπει να εργάζονται. Για τους εργαζόμενους σπουδαστές πρέπει να υπάρχει διευκόλυνση ως προς το χρόνο σπουδών (τουλάχιστον το διπλό χρόνο της κανονικής φοίτησης). Ο μη εργαζόμενος δεν έχει λόγο να μην τελειώσει τις σπουδές του στον προβλεπόμενο χρόνο. Μετά τον προβλεπόμενο χρόνο...ας πληρώνει τις σπουδές του!