Τεράστιο όχι στην ίδρυση νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής.
Επιτέλους το Υπουργείο Παιδείας να εφαρμόσει υπεύθυνα και στην πράξη τη ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία, που θέλει τον Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής πρώτα ΔΑΣΚΑΛΟ από Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ο οποίος θα επιλέγει συνειδητά την κατεύθυνση της Ειδικής Αγωγής μέσα από Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών και θα έχει κατάρτιση ικανή να τον βοηθήσει να σταθεί σε τάξη, παρουσία και μαθητών με ειδικές ανάγκες ή άλλες δυσκολίες.
Τεράστιο όχι στην ίδρυση νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής. Επιτέλους το Υπουργείο Παιδείας να εφαρμόσει υπεύθυνα και στην πράξη τη ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία, που θέλει τον Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής πρώτα ΔΑΣΚΑΛΟ από Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ο οποίος θα επιλέγει συνειδητά την κατεύθυνση της Ειδικής Αγωγής μέσα από Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών και θα έχει κατάρτιση ικανή να τον βοηθήσει να σταθεί σε τάξη, παρουσία και μαθητών με ειδικές ανάγκες ή άλλες δυσκολίες.