Αρνητική εξέλιξη για την πορεία της ειδικής εκπαίδευσης η ίδρυση νέου τμήματος ειδικής στα Ιωάννινα τη στιγμή που το Υπουργείο είχε αρχίσει να επανέρχεται στον σωστά επιστημονικά δρόμο. Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε ποιοι ήταν εκείνοι που θέλησαν την ίδρυσή του, σε ποια επιστημονικά δεδομένα στηρίχτηκαν και βάσει ποιας ανάγκης πρότειναν μια τέτοια κίνηση. ΝΑ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ. Γιατί επιστημονικά με κανέναν τρόπο δεν τεκμηριώνεται κάτι τέτοιο. Υπάρχει ανάγκη; Πάλι υπάρχουν λύσεις επιστημονικά ορθές: Διδασκαλείο στα Ιωάννινα, όπως υπήρχε και εξειδίκευση στα ήδη υπάρχοντα Παιδαγωγικά Τμήματα Δασκάλων και Νηπιαγωγών που είναι αξιόλογα. Τίποτα δε δικαιολογεί την ίδρυση του τμήματος ειδικής αγωγής σε ένα νομοσχέδιο για τη συγχώνευση των ΤΕΙ. Κάποιοι βρήκαν ευκαιρία ακολουθώντας τις ίδιες τακτικές του παρελθόντος. ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΥΤΟ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ.
Αρνητική εξέλιξη για την πορεία της ειδικής εκπαίδευσης η ίδρυση νέου τμήματος ειδικής στα Ιωάννινα τη στιγμή που το Υπουργείο είχε αρχίσει να επανέρχεται στον σωστά επιστημονικά δρόμο. Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε ποιοι ήταν εκείνοι που θέλησαν την ίδρυσή του, σε ποια επιστημονικά δεδομένα στηρίχτηκαν και βάσει ποιας ανάγκης πρότειναν μια τέτοια κίνηση. ΝΑ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ. Γιατί επιστημονικά με κανέναν τρόπο δεν τεκμηριώνεται κάτι τέτοιο. Υπάρχει ανάγκη; Πάλι υπάρχουν λύσεις επιστημονικά ορθές: Διδασκαλείο στα Ιωάννινα, όπως υπήρχε και εξειδίκευση στα ήδη υπάρχοντα Παιδαγωγικά Τμήματα Δασκάλων και Νηπιαγωγών που είναι αξιόλογα. Τίποτα δε δικαιολογεί την ίδρυση του τμήματος ειδικής αγωγής σε ένα νομοσχέδιο για τη συγχώνευση των ΤΕΙ. Κάποιοι βρήκαν ευκαιρία ακολουθώντας τις ίδιες τακτικές του παρελθόντος. ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΥΤΟ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ.