ΔΙΑΦΩΝΩ καθετα με τη δημιουργια ενός ακομα τμηματος ειδικης αγωγης. Το υπουργειο μεχρι και σημερα νομοθετουσε στη βαση μιας ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ σε ο,τι αφορα τους μαθητες με αναπηρια. Κι ολοι πιστεψαμε σε ένα σχολειο, οπου θα αρθουν τα εμποδια κι ετσι οι μαθητες μας με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες θα τυχουν ισων εκπαιδευτικων ευκαιριων. Οποτε λογικο είναι να ρωτησω;
Τι στροφη είναι αυτή που πηρε το υπουργειο κι αναιρει ολο το νομοθετικο του εργο ως τωρα στον τοσο ευαισθητο χωρο της ειδικης αγωγης;
Τι συμβαινει; Τι αλλαξε και μας γυρνατε πισω δεκαετιες σε ένα μοντελο που αποδεδειγμενα πλεον ζημιωνει τους μαθητες με αναπηρια;
Τι να σκεφτουμε γι αυτή σας τη μεταλλαξη;;;;
ΔΙΑΦΩΝΩ καθετα με τη δημιουργια ενός ακομα τμηματος ειδικης αγωγης. Το υπουργειο μεχρι και σημερα νομοθετουσε στη βαση μιας ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ σε ο,τι αφορα τους μαθητες με αναπηρια. Κι ολοι πιστεψαμε σε ένα σχολειο, οπου θα αρθουν τα εμποδια κι ετσι οι μαθητες μας με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες θα τυχουν ισων εκπαιδευτικων ευκαιριων. Οποτε λογικο είναι να ρωτησω; Τι στροφη είναι αυτή που πηρε το υπουργειο κι αναιρει ολο το νομοθετικο του εργο ως τωρα στον τοσο ευαισθητο χωρο της ειδικης αγωγης; Τι συμβαινει; Τι αλλαξε και μας γυρνατε πισω δεκαετιες σε ένα μοντελο που αποδεδειγμενα πλεον ζημιωνει τους μαθητες με αναπηρια; Τι να σκεφτουμε γι αυτή σας τη μεταλλαξη;;;;