Ο ευαισθητος χωρος της ειδικης αγωγης δεν μπορει να γινει εργαστηρι πειραματισμου ουτε τροπος βολεματος νεων καθηγητων.
ΌΧΙ στην ιδρυση νεου πανεπιστημιακου τμηματος ειδικης αγωγης.
Καταργηση και των δυο υπαρχοντων… Δημιουργηθηκαν για παραιτρικα επαγγελματα κι εκει επρεπε να μεινουν… γι αυτό και στερουνται παιδαγωγικων μαθηματων και μοιραια και παιδαγωγικης καταρτισης… ο καταλογος με τα πανεπιστημια που παρουσιαστηκε από τον συλλογο αποφοιτων τμηματων ειδικης αγωγης δεν είναι επιχειρημα ουτε ενισχυει την αδυναμη παιδαγωγικη τους καταρτιση, καθως στα πανεπιστημια που παρουσιασαn, οι φοιτητες διαδασκονται στο 50% των μαθηματων τους Παιδαγωγικα!!!! Ισχυει το ιδιο στα προγραμματα σπουδων των τμηματων ειδικης αγωγης εδώ στην Ελλαδα;;;; ΟΧΙ!!! Και γι αυτό αλλωστε ζητανε απελπισμενα αλλαγη στα προγραμματα σπουδων τους. Γιατι πλεον είναι εμφανης η αποτυχια των τμηματων αυτων να «παραξουν» ικανους κι επαρκεις «ειδικους δασκαλους».
Με αυτά τα δεδομενα, το υπουργειο προτεινει την ιδρυση ενός ακομη αμφιλεγομενου τμηματος; γιατι;;;;
Δωστε μας ερευνες που να προκρινουν αυτή τη λογικη … δωστε μας επιχειρηματα επιστημονικα που επιβαλλουν την ιδρυση ενός τετοιου τμηματος!!!
Ο ευαισθητος χωρος της ειδικης αγωγης δεν μπορει να γινει εργαστηρι πειραματισμου ουτε τροπος βολεματος νεων καθηγητων. ΌΧΙ στην ιδρυση νεου πανεπιστημιακου τμηματος ειδικης αγωγης. Καταργηση και των δυο υπαρχοντων… Δημιουργηθηκαν για παραιτρικα επαγγελματα κι εκει επρεπε να μεινουν… γι αυτό και στερουνται παιδαγωγικων μαθηματων και μοιραια και παιδαγωγικης καταρτισης… ο καταλογος με τα πανεπιστημια που παρουσιαστηκε από τον συλλογο αποφοιτων τμηματων ειδικης αγωγης δεν είναι επιχειρημα ουτε ενισχυει την αδυναμη παιδαγωγικη τους καταρτιση, καθως στα πανεπιστημια που παρουσιασαn, οι φοιτητες διαδασκονται στο 50% των μαθηματων τους Παιδαγωγικα!!!! Ισχυει το ιδιο στα προγραμματα σπουδων των τμηματων ειδικης αγωγης εδώ στην Ελλαδα;;;; ΟΧΙ!!! Και γι αυτό αλλωστε ζητανε απελπισμενα αλλαγη στα προγραμματα σπουδων τους. Γιατι πλεον είναι εμφανης η αποτυχια των τμηματων αυτων να «παραξουν» ικανους κι επαρκεις «ειδικους δασκαλους». Με αυτά τα δεδομενα, το υπουργειο προτεινει την ιδρυση ενός ακομη αμφιλεγομενου τμηματος; γιατι;;;; Δωστε μας ερευνες που να προκρινουν αυτή τη λογικη … δωστε μας επιχειρηματα επιστημονικα που επιβαλλουν την ιδρυση ενός τετοιου τμηματος!!!