Διαφωνώ με την ίδρυση νέου Παν. Τμηματος ειδικης αγωγής
Η ίδρυση νέου τμήματος ειδικής αγωγής είναι ευκολότερη από την δημιουργία ενός ενιαίου νόμου ;
Γιατί άραγε συζητιεται η ιδρυση έου τμήματος την στιγμή που λήγει φέτος η υπουργική αποφαση για τις προσλήψεις των αναπληρωτών εαε ισότιμα; Πιστεύετε ακόμη στην συμπερίληψη;
Αναγνωρίζεται την προσφορά τόσον χρόνων όλων των μονίμων δασκάλων στις δομές της εαε; Μήπως είναι ένα μύνημα ότι δεν χρειάζονται πλέον όπως εν μία νυκτί συνέβη με το αρ. 51 ν 3966/11; Να θυμήσουμε ότι αυτή η αδικία αποκαταστάθηκε με τον συμπεριληπτικό νόμο 4415/16 ; Με ποιο σκεπτικό πρότεινεται την ίδρυση νέου τμήματος από την στίγμη που οι απόφοιτοι από τα ήδη υπάρχοντα δεν μπορούν να ενσθωματωθούν τόσα χρόνια στην εκπαίδευση λόγω των στρεβλώσεων των προγραμμάτων σπουδών τους;
Διαφωνώ με την ίδρυση νέου Παν. Τμηματος ειδικης αγωγής Η ίδρυση νέου τμήματος ειδικής αγωγής είναι ευκολότερη από την δημιουργία ενός ενιαίου νόμου ; Γιατί άραγε συζητιεται η ιδρυση έου τμήματος την στιγμή που λήγει φέτος η υπουργική αποφαση για τις προσλήψεις των αναπληρωτών εαε ισότιμα; Πιστεύετε ακόμη στην συμπερίληψη; Αναγνωρίζεται την προσφορά τόσον χρόνων όλων των μονίμων δασκάλων στις δομές της εαε; Μήπως είναι ένα μύνημα ότι δεν χρειάζονται πλέον όπως εν μία νυκτί συνέβη με το αρ. 51 ν 3966/11; Να θυμήσουμε ότι αυτή η αδικία αποκαταστάθηκε με τον συμπεριληπτικό νόμο 4415/16 ; Με ποιο σκεπτικό πρότεινεται την ίδρυση νέου τμήματος από την στίγμη που οι απόφοιτοι από τα ήδη υπάρχοντα δεν μπορούν να ενσθωματωθούν τόσα χρόνια στην εκπαίδευση λόγω των στρεβλώσεων των προγραμμάτων σπουδών τους;