Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη Κώστας | 30 Νοεμβρίου 2010, 22:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Να διασφαλίζεται η ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ και η ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ αλλά και η ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ του μέντορα. 2. Ο μέντορας να έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ για πράξεις παραλήψεις (σε θέματα διδασκαλίας) του δασκάλου που "μεντορεύει", αλλιώς είναι σίγουρο ότι δεν θα ενδιαφερθεί. Θα μπορούσε π.χ. να αξιολογηθεί θετικά ο μέντορας αν πάει καλά ο δάσκαλος που "μεντορεύει" αλλά κ αρνητικά σε αντίθετη περίπτωση. 3. Να εφαρμοστεί και στον υπόλοιπο Δημόσιο Τομέα.