Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη Μανώλης | 30 Νοεμβρίου 2010, 23:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγγνώμη αλλά μέχρι τώρα η καθοδήγηση (και των νέων)εκπαιδευτικών ανήκες στις αρμοδιότητες του Σχολικού Συμβούλου. Τι θα γίνει ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου; θα καταργηθεί; Το κείμενο της διαβούλευσης είναι για γέλια. Μόλις από την πρώτη παράγραφο όπου γράφει πως η προσωπική / επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού είναι (λέει) προτεραιότητα του νέου σχολείου διαφαίνεται το δούλεμα!!! Κατ' αρχήν : Διευθυντές ή υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και σχολικοί σύμβουλοι, υπεύθυνοι πολιτιστικών και καινοτόμων προγραμμάτων θα μπορούν να είναι μέντορες, ναι ή όχι; Δεν διευκρινίζεται. Αν μειώνεται το ωράριο ενός εκπαιδευτικού που αναλαμβάνει μέντορας δυο ώρες την εβδομάδα για κάθε νέο εκπαιδευτικό που αναλαμβάνει σημαίνει ότι αφού έχει δικαίωμα να αναλάβει έως 5 νέους κάνει 10 ώρες λιγότερες. Δηλάδή κάθε σχολείο που ένας παλιός δάσκαλος του αναλαμβάνει μέντορας σε 5 νέους δασκάλους (στην ευρύτερη περιφέρεια γιατί 5 νέοι στο ίδιο σχολείο αποκλείεται) χάνει 0,5 δασκάλους. Αλλιώς κάθε 10 νέοι εκπαιδευτικοί που διορίζονται γεννούν την ανάγκη διορισμού ενός 11ου λόγω των ωρων που θα χαθούν από τους μέντορες τους. Ήτοι όπου χίλιοι διορισμοί χρειάζονται 1100! Στα νησιά πως θα λειτουργήσει ο θεσμός; Στα μονοθέσια και ολιγοθέσια; Σε σχολεία της επαρχίας (χωριών) όπου οι αποστάσεις είναι μεγάλες; Διότι ο μέντορας δε θα χάνει μόνο τις ώρες κατά τις οποίες θα είναι με τον νέο εκπαιδευτικό αλλά και πολλαπλάσιο χρόνο και χρήμα στις μετακινήσεις. Το κείμενο της διαβούλευσης μιλάει επίσης για αξιολόγηση του θεσμού του μέντορα αλλά ποιος θα την κάνει και πως θα γίνει η αξιολόγηση ούτε κουβέντα. Υπολογίστε κύριοι πρώτα το κόστος του νέου θεσμου σε διδακτικές ώρες και σε επιπλέον δαπάνη, βάλτε δυο τρια πραγματάκια στη σειρά και μετά βγάλτε το κείμενο για διαβούλευση. Αυτό το κειμενάκι που βγάλατε μοιάζει να γράφτηκε σε ένα απόγευμα μεταξύ τυρού και αχλαδιού...