Δεν έχει νόημα η ίδρυση ενός ακόμα τμήματος ειδικής αγωγής!
Η Εδική Αγωγή είναι εξειδίκευση που ακολουθείται μετά την ολοκλήρωση του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού με επιπλέον σπουδές και όχι με περικοπές σπουδών και την απόχτηση ενός μεικτού πτυχίου ειδικής αγωγής με εξειδίκευση στο τέταρτο έτος δάσκαλοι, φιλόλογοι, μουσικοί κτλ.
Τι είδους εκπαιδευτικούς θα βγάζει αυτό το νέο τμήμα λοιπόν? Τι ακριβώς εξειδίκευση θα έχουν και για που ακριβώς? Αυτός ο αόριστος τίτλος της «ειδικής αγωγής» θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες τις ειδικής? Αμφιβάλλω όταν οι εκπαιδευτικοί παγκοσμίως αποκτούν πρώτα γενικές παιδαγωγικές γνώσεις και μετέπειτα ακολουθούν πιο εξειδικευμένες γνώσεις για να ανταποκριθούν υπεύθυνα στο έργο τους. Όταν τόσα χρόνια εκεί ακριβώς βασίστηκε και στελεχώθηκε η ειδική αγωγή και εκπαίδευση.
Δεν έχει νόημα η ίδρυση ενός ακόμα τμήματος ειδικής αγωγής! Η Εδική Αγωγή είναι εξειδίκευση που ακολουθείται μετά την ολοκλήρωση του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού με επιπλέον σπουδές και όχι με περικοπές σπουδών και την απόχτηση ενός μεικτού πτυχίου ειδικής αγωγής με εξειδίκευση στο τέταρτο έτος δάσκαλοι, φιλόλογοι, μουσικοί κτλ. Τι είδους εκπαιδευτικούς θα βγάζει αυτό το νέο τμήμα λοιπόν? Τι ακριβώς εξειδίκευση θα έχουν και για που ακριβώς? Αυτός ο αόριστος τίτλος της «ειδικής αγωγής» θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες τις ειδικής? Αμφιβάλλω όταν οι εκπαιδευτικοί παγκοσμίως αποκτούν πρώτα γενικές παιδαγωγικές γνώσεις και μετέπειτα ακολουθούν πιο εξειδικευμένες γνώσεις για να ανταποκριθούν υπεύθυνα στο έργο τους. Όταν τόσα χρόνια εκεί ακριβώς βασίστηκε και στελεχώθηκε η ειδική αγωγή και εκπαίδευση.