Διαφωνώ με την δημιουργία τμήματος ειδικής αγωγής.
Εκπαιδευτικοί αξιόλογοι και εξειδικευμένοι υπάρχουν με πολλά χρόνια προπτυχιακών κ μεταπτυχιακών σπουδών. Τα προπτυχιακά των Ιωαννίνων στα παιδαγωγικά τμήματα λειτουργούν επαρκώς. Δεν χρειάζεται νέο τμήμα, αφού λαμβάνονται οι παιδαγωγικές γνώσεις στη γενική και μετέπειτα αφού αποκτηθεί το πτυχίο όσοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή ακολουθούν εξειδικεύσεις.
Συνεπώς η ειδική αγωγή αποτελεί προέκταση της γενικής αγωγής μέσω εξειδίκευσης, μεταπτυχιακων και διδακτορικών που πατάνε πάνω στα βασικά παιδαγωγικά πτυχία!!! Μη μας γυρνάτε πίσω δεκαετίες… πίσω στα μονοπάτια του ιατρικού μοντέλου
Διαφωνώ με την δημιουργία τμήματος ειδικής αγωγής. Εκπαιδευτικοί αξιόλογοι και εξειδικευμένοι υπάρχουν με πολλά χρόνια προπτυχιακών κ μεταπτυχιακών σπουδών. Τα προπτυχιακά των Ιωαννίνων στα παιδαγωγικά τμήματα λειτουργούν επαρκώς. Δεν χρειάζεται νέο τμήμα, αφού λαμβάνονται οι παιδαγωγικές γνώσεις στη γενική και μετέπειτα αφού αποκτηθεί το πτυχίο όσοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή ακολουθούν εξειδικεύσεις. Συνεπώς η ειδική αγωγή αποτελεί προέκταση της γενικής αγωγής μέσω εξειδίκευσης, μεταπτυχιακων και διδακτορικών που πατάνε πάνω στα βασικά παιδαγωγικά πτυχία!!! Μη μας γυρνάτε πίσω δεκαετίες… πίσω στα μονοπάτια του ιατρικού μοντέλου