Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη Βικεντιος Κ | 1 Δεκεμβρίου 2010, 01:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν στην επιλογή ενός Μέντορα συμμετέχει ο σύμβουλος της αντίστοιχης ειδικότητας θα πρέπει να έχει προσωπική εμπειρία για τις παιδαγωγικές ικανότητες του. Για το σκοπό αυτό θα πρέπει να προβλέπεται η παρακολούθηση ορισμένων διδασκαλιών του υποψήφιου Μέντορα από τον Σύμβουλο. Προσόντα Προϋπόθεση συμμετοχής 10 χρόνια διδακτικής προϋπηρεσίας (ή 8 σε ειδικές ειδικότητες). Μεταπτυχιακά - Διδακτορικό λαμβάνονται υπόψη ιδιαίτερα αν είναι στα παιδαγωγικά ή στη διδακτική του αντικειμένου. Απαραίτητα πιστοποιημένη γνώση χειρισμού Ηλεκτρονικών υπολογιστών (Π1) και επιπλέον μόρια αν υπάρχει πιστοποίηση Π2. Η σχέση δεν θα πρέπει να είναι με κανένα τρόπο αξιολογική αλλά υποβοήθησης του εκπαιδευτικού έργου ώστε να υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη. Αν υπάρχουν προβλήματα συνεργασίας κάθε ένας (Μέντορας - Εκπαιδευτικός) μπορεί να ζητήσει τη διακοπή της σχέσης και την αντικατάσταση του. Η διάρκεια να είναι 2-χρόνια. Τον πρώτο χρόνο να είναι η σχέση πιο "στενή" δηλαδή περισσότερες ώρες συνεργασίας και τον δεύτερο πιο "χαλαρή". Αντίστοιχη πρέπει να είναι και η μείωση του ωραρίου του Μέντορα. Σε καμιά περίπτωση όμως η μείωση αυτή δεν θα οδηγεί σε ωράριο κάτω από το μισό του υποχρεωτικού του.