ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Αν θεωρειτε επιστημονικα σωστο… (μονο αυτος βεβαια που εκανε μια τετοια προταση(!) γιατι σε ολο τον υπολοιπο κοσμο… η ειδικη αγωγη θεωρειται προεκταση κ εξειδικευση της γενικης) Πειτε μας αληθεια, γιατι δεν το ιδρυετε για τη δευτεροβαθμια εκπαιδευση;;;; γιατι οι καθηγητες μας σημερα να μην μπαινουν σε μια σχολη και να βγαινουν κι αυτοι κατευθειαν «ειδικοι»;;; Ετσι από την ιδια σχολη να βγαινουν αλλοι «ειδικοι φιλολογοι»… αλλοι «ειδικοι μαθηματικοι»… αλλοι «ειδικοι φυσικοι»… αλλοι «ειδικοι γυμναστες»… κτλ κτλ… δεν χρειαζονται συμφωνα με αυτή τη λογικη γενικες- βασικες γνωσεις στο επιστημονικο αντικειμενο… αφου γινεσαι κατευθειαν «ειδικος». Μη στερειτε από την δευτεροβαθμια εκπαιδευση ένα τετοιο τμημα…!!! Κριμα είναι…
ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Αν θεωρειτε επιστημονικα σωστο… (μονο αυτος βεβαια που εκανε μια τετοια προταση(!) γιατι σε ολο τον υπολοιπο κοσμο… η ειδικη αγωγη θεωρειται προεκταση κ εξειδικευση της γενικης) Πειτε μας αληθεια, γιατι δεν το ιδρυετε για τη δευτεροβαθμια εκπαιδευση;;;; γιατι οι καθηγητες μας σημερα να μην μπαινουν σε μια σχολη και να βγαινουν κι αυτοι κατευθειαν «ειδικοι»;;; Ετσι από την ιδια σχολη να βγαινουν αλλοι «ειδικοι φιλολογοι»… αλλοι «ειδικοι μαθηματικοι»… αλλοι «ειδικοι φυσικοι»… αλλοι «ειδικοι γυμναστες»… κτλ κτλ… δεν χρειαζονται συμφωνα με αυτή τη λογικη γενικες- βασικες γνωσεις στο επιστημονικο αντικειμενο… αφου γινεσαι κατευθειαν «ειδικος». Μη στερειτε από την δευτεροβαθμια εκπαιδευση ένα τετοιο τμημα…!!! Κριμα είναι…