Η ίδρυση τμήματος ειδικής αγωγής, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την εκπαίδευση αλλά και για την ακαδημαϊκή κοινότητα , δεδομένου της αναγκαιότητας κατάλληλα καταρτισμένου προσωπικού, ώστε να στελεχωθούν οι σχετικές δομές. Πράγματι η ειδική εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης, αλλά δεν θα πρέπει να συγχέεται με την εκπαίδευση των υποψηφίων εκπαιδευτικών για παιδιά τυπικής εκπαίδευσης. Αντιθέτως θα πρέπει να κατοχυρωθεί η αυτούσια και εξειδικευμένη προσέγγιση των σχετικών γνώσεων σε προπτυχιακό επίπεδο. Ας μην λησμονείται το γεγονός ότι ο τομέας της παιδαγωγικής, της ψυχολογίας και της διδακτικής σε συνάρτηση με την ειδική αγωγή αποκτούν νέα σύσταση , όπου θα πρέπει να κατακτηθεί σε βάθος, συνεπώς η κατοχύρωση προπτυχιακού επιπέδου της ειδικής αγωγής κρίνεται απαραίτητη! Ναι , λοιπόν, στην αξιολόγη, ουσιαστική και εις βάθους εκπαίδευση των υποψηφίων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Ναι στην ίδρυση του τμήματος ειδικής αγωγής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Η ίδρυση τμήματος ειδικής αγωγής, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την εκπαίδευση αλλά και για την ακαδημαϊκή κοινότητα , δεδομένου της αναγκαιότητας κατάλληλα καταρτισμένου προσωπικού, ώστε να στελεχωθούν οι σχετικές δομές. Πράγματι η ειδική εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης, αλλά δεν θα πρέπει να συγχέεται με την εκπαίδευση των υποψηφίων εκπαιδευτικών για παιδιά τυπικής εκπαίδευσης. Αντιθέτως θα πρέπει να κατοχυρωθεί η αυτούσια και εξειδικευμένη προσέγγιση των σχετικών γνώσεων σε προπτυχιακό επίπεδο. Ας μην λησμονείται το γεγονός ότι ο τομέας της παιδαγωγικής, της ψυχολογίας και της διδακτικής σε συνάρτηση με την ειδική αγωγή αποκτούν νέα σύσταση , όπου θα πρέπει να κατακτηθεί σε βάθος, συνεπώς η κατοχύρωση προπτυχιακού επιπέδου της ειδικής αγωγής κρίνεται απαραίτητη! Ναι , λοιπόν, στην αξιολόγη, ουσιαστική και εις βάθους εκπαίδευση των υποψηφίων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Ναι στην ίδρυση του τμήματος ειδικής αγωγής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.