Αρχική Πανεπιστήμιο ΙωαννίνωνΆρθρο 04 – ΠροσωπικόΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Δαναλάτος, Καθηγητής - Πρόεδρος Τμήματος Γεωπονίας ΦΠ&ΑΠ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | 12 Μαΐου 2018, 11:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αφομοίωση των ΤΕΙ από τα Πανεπιστήμια, όπως σχεδιάζεται, θέτει πλήθος σημαντικών προβλημάτων, ένα από τα οποία αφορά ιδιαίτερα στα μέλη ΕΔΙΠ του Πανεπιστημίου. Ειδικότερα, στο συγκεκριμένο άρθρο 4 (προσωπικό) αποτυπώνεται η απαράδεκτη μεταχείριση των μελών ΕΔΙΠ των ΑΕΙ, η πλειοψηφία των οποίων, παρόλο που έχει περισσότερα προσόντα από τους «Λέκτορες Εφαρμογών» των ΤΕΙ, μένει εκτός «νυμφώνος». Κατά την άποψή μου τέτοιες λύσεις, διαδικασίες και μεθοδεύσεις είναι μη επιτρεπτές. Αντίθετα, πρέπει να γίνει προσπάθεια για την ισότιμη μεταχείριση των μελών ΕΔΙΠ και την ακαδημαϊκή εξέλιξή τους. Ειδικά για τα μέλη ΕΔΙΠ που είναι κάτοχοι Διδακτορικού Διπλώματος, προτείνω την εξέλιξή τους, σε μια πρώτη φάση, στη βαθμίδα του μόνιμου Λέκτορα. Η ονομασία Λέκτορας είναι διεθνώς αναγνωρίσιμη (σε αντίθεση με το ΕΔΙΠ) και επιτρέπει την ξεκάθαρη συμμετοχή σε μαθήματα (προπτυχιακά και μεταπτυχιακά), την επίβλεψη πτυχιακών διατριβών, την ανάληψη ερευνητικών προγραμμάτων και ξεκαθαρίζει εν γένει τον ρόλο του διδακτικού προσωπικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε σχέση με την πολύπλοκη σημερινή κατάσταση. Η εξέλιξη αυτή θα επιτρέψει την αναβάθμιση της συμμετοχής των μελών ΕΔΙΠ στα συλλογικά όργανα διοίκησης των ΑΕΙ, που σήμερα είναι περιορισμένη και φυσικά την περαιτέρω ακαδημαϊκή τους εξέλιξη.