Ως φοιτήτρια του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου , προτείνω τη δυνατότητα απόκτησης του Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών!
Αρχικά, οι αποφάσεις που πήρε η πλειονότητα των φοιτητών κατά τη σύνθεση του μηχανογραφικού μας έγιναν, συν τοις άλλοις, με το δεδομένο της απουσίας ενός Πανεπιστημίου.
Εκτός αυτού, βγαίνοντας στην αγορά εργασίας, με ποιον τρόπο θα υποστηρίξουμε τις σπουδές μας με τον τίτλο ενός ιδρύματος που πλέον δεν υπάρχει; Συγκριτικά, ο κόπος ετών, δικών μας αλλά και των γονιών μας, θα μας προσφέρει ένα υποβαθμισμένο πτυχίο, το οποίο στην ουσία θα είναι κατώτερο από το πτυχίο του τμήματος λογοθεραπείας ξανά των Ιωαννίνων. Το οποίο είναι και λογικό, αφού η ενσωμάτωση με τη μορφή της επανίδρυσης στοχεύει στην αναβάθμιση -στη βελτίωση αν θέλετε- του προγράμματος και διεξαγωγής των σπουδών λογοθεραπείας.
Έχουμε ανάγκη του δικαιώματος επιλογής! Ελπίζω να εφαρμοστεί εν τέλει ένα σύστημα που θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των πτυχίων και της αναγνώρισης των μαθημάτων που έχουμε παρακολουθήσει.
Ως φοιτήτρια του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου , προτείνω τη δυνατότητα απόκτησης του Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών! Αρχικά, οι αποφάσεις που πήρε η πλειονότητα των φοιτητών κατά τη σύνθεση του μηχανογραφικού μας έγιναν, συν τοις άλλοις, με το δεδομένο της απουσίας ενός Πανεπιστημίου. Εκτός αυτού, βγαίνοντας στην αγορά εργασίας, με ποιον τρόπο θα υποστηρίξουμε τις σπουδές μας με τον τίτλο ενός ιδρύματος που πλέον δεν υπάρχει; Συγκριτικά, ο κόπος ετών, δικών μας αλλά και των γονιών μας, θα μας προσφέρει ένα υποβαθμισμένο πτυχίο, το οποίο στην ουσία θα είναι κατώτερο από το πτυχίο του τμήματος λογοθεραπείας ξανά των Ιωαννίνων. Το οποίο είναι και λογικό, αφού η ενσωμάτωση με τη μορφή της επανίδρυσης στοχεύει στην αναβάθμιση -στη βελτίωση αν θέλετε- του προγράμματος και διεξαγωγής των σπουδών λογοθεραπείας. Έχουμε ανάγκη του δικαιώματος επιλογής! Ελπίζω να εφαρμοστεί εν τέλει ένα σύστημα που θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των πτυχίων και της αναγνώρισης των μαθημάτων που έχουμε παρακολουθήσει.