Ναι στην ίδρυση νέου τμήματος ειδικής αγωγής.Ταυτόχρονα αυξήστε τους εισακτέους στα υπάρχοντα τμήματα ειδικής αγωγής και αναβαθμίστε τα προγράμματα σπουδών στα παιδαγωγικά τμήματα τα οποία έχουν σχεδόν μηδαμινά μαθήματα σχετικά με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες (με ελάχιστες εξαιρέσεις). Υποστηρίξτε και οργανώστε το άνοιγμα κρατικών δομών για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ. Καταστροφικές συνέπειες έχει το ''τσουβάλιασμα'' που κάποιοι επιχειρούν να κάνουν στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες , όχι η εξατομικευμένη υποστήριξη που δέχονται από τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής με βασικό πτυχίο. Η διακήρυξη της Σαλαμάνκα (1994) την οποία κάποιοι ''αγαπητοί'' συνάδελφοι επικαλούνται συνεχώς αναφέρεται στα ατομικά χαρακτηριστικά των μαθητών, την ανάγκη να αναμορφωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία με βάση τις ανάγκες κάθε μαθητή,να υιοθετηθεί μια παιδοκεντρική προσέγγιση και να έχει κάθε παιδί πρόσβαση στο γενικό σχολείο (και) με υποστήριξη αν χρειαστεί από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς ή άλλες ειδικότητες εκτός αν υπάρχουν σοβαροί λόγοι που δεν είναι εφικτό αυτό, οπότε μια δομή ειδικής αγωγής κρίνεται καταλληλότερη ( λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των μαθητών).Ως προς την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών τονίζει την ανάγκη προσανατολισμού των προγραμμάτων σπουδών αλλά και της επιμόρφωσής τους προς την ενταξιακή εκπαίδευση.Ελπίζω, και το νέο τμήμα όπως τα υπόλοιπα δύο να έχει αυτή την κατεύθυνση.
Ναι στην ίδρυση νέου τμήματος ειδικής αγωγής.Ταυτόχρονα αυξήστε τους εισακτέους στα υπάρχοντα τμήματα ειδικής αγωγής και αναβαθμίστε τα προγράμματα σπουδών στα παιδαγωγικά τμήματα τα οποία έχουν σχεδόν μηδαμινά μαθήματα σχετικά με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες (με ελάχιστες εξαιρέσεις). Υποστηρίξτε και οργανώστε το άνοιγμα κρατικών δομών για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ. Καταστροφικές συνέπειες έχει το ''τσουβάλιασμα'' που κάποιοι επιχειρούν να κάνουν στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες , όχι η εξατομικευμένη υποστήριξη που δέχονται από τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής με βασικό πτυχίο. Η διακήρυξη της Σαλαμάνκα (1994) την οποία κάποιοι ''αγαπητοί'' συνάδελφοι επικαλούνται συνεχώς αναφέρεται στα ατομικά χαρακτηριστικά των μαθητών, την ανάγκη να αναμορφωθεί η εκπαιδευτική διαδικασία με βάση τις ανάγκες κάθε μαθητή,να υιοθετηθεί μια παιδοκεντρική προσέγγιση και να έχει κάθε παιδί πρόσβαση στο γενικό σχολείο (και) με υποστήριξη αν χρειαστεί από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς ή άλλες ειδικότητες εκτός αν υπάρχουν σοβαροί λόγοι που δεν είναι εφικτό αυτό, οπότε μια δομή ειδικής αγωγής κρίνεται καταλληλότερη ( λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των μαθητών).Ως προς την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών τονίζει την ανάγκη προσανατολισμού των προγραμμάτων σπουδών αλλά και της επιμόρφωσής τους προς την ενταξιακή εκπαίδευση.Ελπίζω, και το νέο τμήμα όπως τα υπόλοιπα δύο να έχει αυτή την κατεύθυνση.