Η πρόθεση του Υπουργείου να δημιουργήσει άλλο ένα τμήμα Ειδικής Εκπαίδευσης αναδεικνύει την αναγκαιότητα ύπαρξής εκπαιδευτικών με εις βάθος γνώσεις επί αυτής και όχι εκπαιδευτικών που με δύο μαθήματα ειδικής εκπαίδευσης θεωρούν ότι μπορούν να προσφέρουν στον ευαίσθητο αυτόν χώρο.Το παραιατρικό μοντέλο το προωθεί το Υπουργείο και οχι οι απόφοιτοι των τμημάτων του Βόλου και της Μακεδονίας.Όποιος ισχυρίζεται κάτι τέτοιο πλανάται πλάνην οικτρά,ενώ,παράλληλα διαφαίνεται η άγνοια και η ανεπαρκής ενημέρωση επί των προγραμμάτων σπουδών
Η πρόθεση του Υπουργείου να δημιουργήσει άλλο ένα τμήμα Ειδικής Εκπαίδευσης αναδεικνύει την αναγκαιότητα ύπαρξής εκπαιδευτικών με εις βάθος γνώσεις επί αυτής και όχι εκπαιδευτικών που με δύο μαθήματα ειδικής εκπαίδευσης θεωρούν ότι μπορούν να προσφέρουν στον ευαίσθητο αυτόν χώρο.Το παραιατρικό μοντέλο το προωθεί το Υπουργείο και οχι οι απόφοιτοι των τμημάτων του Βόλου και της Μακεδονίας.Όποιος ισχυρίζεται κάτι τέτοιο πλανάται πλάνην οικτρά,ενώ,παράλληλα διαφαίνεται η άγνοια και η ανεπαρκής ενημέρωση επί των προγραμμάτων σπουδών