Διαβάζοντας τα σχόλια είναι να απορείς πως η ιδρυση ενός πανεπιστημιακού τμήματος μπορεί να κρίνεται τόσο αρνητικά. Από πότε οι τετραετείς σπουδές σε όποιο επιστημονικό τομέα μπορεί να θεωρούνται βλαπτικές. Το ελληνικό κράτος έχει κρίνει εδώ και δυο δεκαετίες πως οι σπουδές στην ειδική αγωγή πρέπει να ξεκινούν με την απόκτηση βασικού πτυχίου ακολουθώντας άλλες χώρες του εξωτερικού που υποστηρίζουν το ίδιο. Οπότε η ίδρυση ενός ακόμη τέτοιου τμήματος ενισχύει θετικά την πολιτική αυτή, ειδικά όταν οι απόφοιτοι των άλλων δυο τμημάτων δεν επαρκούν για να καλύψουν τα τεράστια κενά που υπάρχουν. Ως συνέπεια αυτού την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες την αναλαμβάνουν εκπαιδευτικοί- επαγγελματίες που πληρώνουν ένα μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως στην καλύτερη περίπτωση, που έρχονται ως καμικάζι να μορφώσουν αυτά τα παιδιά.
Διαβάζοντας τα σχόλια είναι να απορείς πως η ιδρυση ενός πανεπιστημιακού τμήματος μπορεί να κρίνεται τόσο αρνητικά. Από πότε οι τετραετείς σπουδές σε όποιο επιστημονικό τομέα μπορεί να θεωρούνται βλαπτικές. Το ελληνικό κράτος έχει κρίνει εδώ και δυο δεκαετίες πως οι σπουδές στην ειδική αγωγή πρέπει να ξεκινούν με την απόκτηση βασικού πτυχίου ακολουθώντας άλλες χώρες του εξωτερικού που υποστηρίζουν το ίδιο. Οπότε η ίδρυση ενός ακόμη τέτοιου τμήματος ενισχύει θετικά την πολιτική αυτή, ειδικά όταν οι απόφοιτοι των άλλων δυο τμημάτων δεν επαρκούν για να καλύψουν τα τεράστια κενά που υπάρχουν. Ως συνέπεια αυτού την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες την αναλαμβάνουν εκπαιδευτικοί- επαγγελματίες που πληρώνουν ένα μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως στην καλύτερη περίπτωση, που έρχονται ως καμικάζι να μορφώσουν αυτά τα παιδιά.