Το υπουργείο κάνει λόγω για συμπερίληψη και συνεκπαίδευση σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Εδώ και πολλά χρόνια το ελληνικό κράτος έχει ιδρύσει δύο πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής των οποίων οι απόφοιτοι μετά από 4 έτη σπουδών εργάζονται σε δομές ειδικής αγωγής και προσφέρουν τα δέοντα. Αν και το υπουργείο τους κρατάει ομήρους εδώ και 17 χρόνια όπως και πολλούς άλλους εκπαιδευτικούς μη διορίζοντας τους, εξαγγέλλει την ίδρυση νέου τμήματος ειδικής αγωγής επιβεβαιώνοντας την αναγκαιότητα τους. Μια αναγκαιότητα που διαφαίνεται από επιστημονικά τεκμηριωμένα στοιχεία αφού η συνεκπαίδευση και η συμπερίληψη πρέπει να εφαρμόζεται από κατάλληλα εκπαιδευμένους επιστήμονες με βασικές σπουδές στην ειδική αγωγή, όπως έκρινε η ελληνική πολιτεία πως πρέπει να γίνεται εδώ και χρόνια και όπως και άλλες χώρες έχουν κρίνει πως είναι το σωστό.
Οπότε ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!!!!
Το υπουργείο κάνει λόγω για συμπερίληψη και συνεκπαίδευση σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Εδώ και πολλά χρόνια το ελληνικό κράτος έχει ιδρύσει δύο πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής των οποίων οι απόφοιτοι μετά από 4 έτη σπουδών εργάζονται σε δομές ειδικής αγωγής και προσφέρουν τα δέοντα. Αν και το υπουργείο τους κρατάει ομήρους εδώ και 17 χρόνια όπως και πολλούς άλλους εκπαιδευτικούς μη διορίζοντας τους, εξαγγέλλει την ίδρυση νέου τμήματος ειδικής αγωγής επιβεβαιώνοντας την αναγκαιότητα τους. Μια αναγκαιότητα που διαφαίνεται από επιστημονικά τεκμηριωμένα στοιχεία αφού η συνεκπαίδευση και η συμπερίληψη πρέπει να εφαρμόζεται από κατάλληλα εκπαιδευμένους επιστήμονες με βασικές σπουδές στην ειδική αγωγή, όπως έκρινε η ελληνική πολιτεία πως πρέπει να γίνεται εδώ και χρόνια και όπως και άλλες χώρες έχουν κρίνει πως είναι το σωστό. Οπότε ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!!!!