H ίδρυση τμήματος Ειδικής Αγωγής σε τι ακριβώς θα συμβάλει;
Όλοι γνωρίζουν και ομολογούν ότι ο δάσκαλος ειδικής αγωγής πρέπει να γίνει πρώτα Δάσκαλος και μετά να εξειδικευτεί αλλιώς δεν είναι Δάσκαλος.Ο δάσκαλος πρέπει να είναι δάσκαλος για ΟΛΑ τα παιδιά πρωτίστως και μετά να ακολουθούν συμπληρωματικές σπουδές.
Τα Παιδαγωγικά Τμήματα πρέπει να αναλάβουν την εξειδίκευση και πρέπει το Υπουργείο να δει πιο σοβαρά την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.
Πρόκειται για έναν ευαίσθητο χώρο και ο κύριος Υπουργός δείχνει ότι τούτο το έχει αντιληφθεί σε βάθος.Ας μην επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος,της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.Στην περίπτωση ίδρυσης του τμήματος απλά τα αποτελασμάτα θα είναι ολέθρια για την εκπαίδευση αφού τη γυρίζει δεκαετίες πίσω και ενισχύεται το δαχωριστικό μοντέλο σε αυτή.
H ίδρυση τμήματος Ειδικής Αγωγής σε τι ακριβώς θα συμβάλει; Όλοι γνωρίζουν και ομολογούν ότι ο δάσκαλος ειδικής αγωγής πρέπει να γίνει πρώτα Δάσκαλος και μετά να εξειδικευτεί αλλιώς δεν είναι Δάσκαλος.Ο δάσκαλος πρέπει να είναι δάσκαλος για ΟΛΑ τα παιδιά πρωτίστως και μετά να ακολουθούν συμπληρωματικές σπουδές. Τα Παιδαγωγικά Τμήματα πρέπει να αναλάβουν την εξειδίκευση και πρέπει το Υπουργείο να δει πιο σοβαρά την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Πρόκειται για έναν ευαίσθητο χώρο και ο κύριος Υπουργός δείχνει ότι τούτο το έχει αντιληφθεί σε βάθος.Ας μην επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος,της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.Στην περίπτωση ίδρυσης του τμήματος απλά τα αποτελασμάτα θα είναι ολέθρια για την εκπαίδευση αφού τη γυρίζει δεκαετίες πίσω και ενισχύεται το δαχωριστικό μοντέλο σε αυτή.