Η απάντηση για την αναγκαιότητα ενός ακόμη τμήματος ειδικής αγωγής έχει ήδη δοθεί από τον αξιότιμο Eιδικό Πάρεδρος ε.τ. του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ο ποίος είναι γνωστός για το πλούσιο επιστημονικό έργο του στον τομέα της ειδικής εκπαίδευσης.
Η λειτουργία αυτόνομων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής δεν οδηγεί στην ασφαλή εκπαίδευση-ειδίκευση των εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι με την εκπαίδευση στα αυτοτελή Τμήματα Ειδικής Αγωγής, οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να εκπαιδεύουν ΑμΑ&ΕΕΑ, ως ειδικευμένοι εκπαιδευτικοί, χωρίς να γνωρίζουν το -σε εισαγωγικά- «κανονικό» άτομο. Το σωστό είναι ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει το ¨κανονικό» άτομο και την εκπαίδευσή του και πάνω σ’ αυτή να εποικοδομηθεί η ειδίκευση. Αυτό μπο-ρεί να γίνει κατανοητό αν σκεφτούμε την εκπαίδευση των γιατρών. Πρώτα παίρνουν το πτυχίο της γενικής ιατρικής και μετά ειδικεύονται σε κάποιο τομέα (π.χ.καρδιολο-γία, νευρολογία κ.λπ.).
Σήμερα, η ειδίκευση για την ειδική αγωγή γίνεται με εν ενεργεία εκπαιδευτικούς, με μικρές παραλλαγές, στους χώρους εργασίας, δηλαδή εκεί όπου εκπαιδεύονται ΑμΑ&ΕΕΑ, ενώ το θεωρητικό μέρος καλύπτεται με δια-λέξεις και παραδόσεις σεμι-ναριακού τύπου.
Η απάντηση για την αναγκαιότητα ενός ακόμη τμήματος ειδικής αγωγής έχει ήδη δοθεί από τον αξιότιμο Eιδικό Πάρεδρος ε.τ. του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ο ποίος είναι γνωστός για το πλούσιο επιστημονικό έργο του στον τομέα της ειδικής εκπαίδευσης. Η λειτουργία αυτόνομων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής δεν οδηγεί στην ασφαλή εκπαίδευση-ειδίκευση των εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι με την εκπαίδευση στα αυτοτελή Τμήματα Ειδικής Αγωγής, οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να εκπαιδεύουν ΑμΑ&ΕΕΑ, ως ειδικευμένοι εκπαιδευτικοί, χωρίς να γνωρίζουν το -σε εισαγωγικά- «κανονικό» άτομο. Το σωστό είναι ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει το ¨κανονικό» άτομο και την εκπαίδευσή του και πάνω σ’ αυτή να εποικοδομηθεί η ειδίκευση. Αυτό μπο-ρεί να γίνει κατανοητό αν σκεφτούμε την εκπαίδευση των γιατρών. Πρώτα παίρνουν το πτυχίο της γενικής ιατρικής και μετά ειδικεύονται σε κάποιο τομέα (π.χ.καρδιολο-γία, νευρολογία κ.λπ.). Σήμερα, η ειδίκευση για την ειδική αγωγή γίνεται με εν ενεργεία εκπαιδευτικούς, με μικρές παραλλαγές, στους χώρους εργασίας, δηλαδή εκεί όπου εκπαιδεύονται ΑμΑ&ΕΕΑ, ενώ το θεωρητικό μέρος καλύπτεται με δια-λέξεις και παραδόσεις σεμι-ναριακού τύπου.