Η ίδρυση Τμημάτων: α) Ειδικής Αγωγής και β) Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας δεν συμβαδίζει με τα σύγχρονα ερευνητικά επιστημονικά δεδομένα, τα οποία υποστηρίζουν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση (inclusive education), που θέτει στο επίκεντρό της όχι μόνο τα παιδιά με αναπηρία αλλά όλα τα παιδιά. Πρόκειται, επομένως, για γνώση που καλούνται να έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί κι ως εκ τούτου οφείλει να περιλαμβάνεται ως αντικείμενο στο πλαίσιο των προπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών, ενώ σε δεύτερο στάδιο μπορεί να γίνει εξειδίκευση σε επίπεδο μεταπτυχιακών σπουδών.
Όσον αφορά την ίδρυση Τμήματος Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, κινείται σε σωστή επιστημονική βάση ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα. Βέβαια, αποτελεί εύλογο ερώτημα η συνέχιση λειτουργίας του Τομέα Ψυχολογίας του ΦΠΨ, το οποίο αντίθετα είναι ανακόλουθο με ό,τι ισχύει σε παγκόσμιο επίπεδο και αποτελεί στρέβλωση και οπισθοδρόμηση σε λάθη της δεκαετίας του ’80.
Η ίδρυση Τμημάτων: α) Ειδικής Αγωγής και β) Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας δεν συμβαδίζει με τα σύγχρονα ερευνητικά επιστημονικά δεδομένα, τα οποία υποστηρίζουν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση (inclusive education), που θέτει στο επίκεντρό της όχι μόνο τα παιδιά με αναπηρία αλλά όλα τα παιδιά. Πρόκειται, επομένως, για γνώση που καλούνται να έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί κι ως εκ τούτου οφείλει να περιλαμβάνεται ως αντικείμενο στο πλαίσιο των προπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών, ενώ σε δεύτερο στάδιο μπορεί να γίνει εξειδίκευση σε επίπεδο μεταπτυχιακών σπουδών. Όσον αφορά την ίδρυση Τμήματος Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, κινείται σε σωστή επιστημονική βάση ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα. Βέβαια, αποτελεί εύλογο ερώτημα η συνέχιση λειτουργίας του Τομέα Ψυχολογίας του ΦΠΨ, το οποίο αντίθετα είναι ανακόλουθο με ό,τι ισχύει σε παγκόσμιο επίπεδο και αποτελεί στρέβλωση και οπισθοδρόμηση σε λάθη της δεκαετίας του ’80.